Poort 6881 vrij geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvh64

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Hallo,

Ik probeer al sinds 2 dagen om Azureus aan de praat te krijgen, maar ik krijg steeds de melding dat poort 6881 is geblokkeerd.

Mijn systeem bestaat uit:
windows XP home
Modem SpeedTouch 510
Router Sitecom WL018 (v1)
Norton firewall 2004.

De windows firewall is Uit.
Ik heb bij de router ingesteld op: virtual sever op poort 6881 en Ip adres ingesteld enable.
Bij norton firewall 2004 heb ik bij programma's - azureus geconfigueerd als ICP/UDP in en uit op poort 6881. Protocol aangemaakt met dezelfde eigenschappen.

Als laatste heb ik aan bij de instellingen van het modem gekloot, maar niks help!!

Wie kan mij verder helpen????

Het modem heeft Upnp, hier hoef je niets in te stellen.
Bij Napt entries staat deze op temp, en de Default server unspecified 6881 > tcp

Je krijgt toch geen melding van port 6881 is black listed, want als dat zo is heeft dat een andere betekenis.

Bij Napt enties staat niks ingevuld
Default server: none

Zet een andere poort open, kies een tussen 49152-65535.
Je wilt een torrent downloaden van een tracker die de poort 6881 heeft dichtgegooit, dit om te voorkomen dat niet aangemelde leden daar gaan leechen, en zodra ze de torrent binnen hebben stoppen ze en gaan ze ook niet seeden.
Misschien praat ik nu in een vreemde taal maar dat heet nml zo, een torrent binnen halen heet leechen, zodra je deze binnen hebt kan je de torrent uploaden dat heet weer seeden.
op die mannier kom je aan een ratio van 1, want als je dat niet doet heb je zo een ip ban bij de tracker.

Ik heb de router en firewall omgesteld van poort 6881 op 49152, maar ik krijg nog steeds de melding:
Inkomende peer data poort 49152 mislukt, en
mapping UDP tracker client poort 49152 mislukt.

Probeer het eens met een andere client, ik gebruik Deze
kies voor versie T.0.3.7 stable.
Deze werkt niet met java in tegenstelling met azureus

Ga ik proberen. ik hou je op de hoogte maar ik ga nu
slapen. Dank je voor je support!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan