Poort openen Sweex LW140.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Hallo,

Ik heb een:

Router: Sweex Wireless Broadband Router 140 Nitro XM
Draadloze router - Extern - 140 Mbps - 4-poorts switch - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g

Deze router zou aangegeven moeten worden bij portfoward als de LW140.

Modem: Alcatel SpeedTouch 510i
Router - Extern - ADSL over ISDN - Ethernet, Fast Ethernet

Hier is de situatie:

Modem verbonden naar de Router draadloos naar mijn laptop kabel naar mijn vaders PC.

Nu is het probleem toen ik de router er nog niet tussen had en nog niet mijn laptop had, ik gewoon poorten kon openen. Sinds ik de router er tussen heb niet meer. Dit vind ik erg jammer want ik wil poorten open hebben om te downloaden met bit torrent (sneller download) en mischien weer een eige server met een spel.

Dit kan nu dus helaas niet ik heb alles bijna geprobeerd wat ik kon, ZOALS dhcp disable op router en een static ip geven aan beide computer lukt helaas niet heb dan geen verbinding meer met het internet maar wel met mijn router (wat ik erg raar vind). Bij setup scherm van mijn router staat port forward wat ik uiteraard heb geprobeerd zonder succes. ik heb ook op allebij de modem en de router de poorten gefoward alle ip die ik kon vinden en die mij nu toegewezen is dat is 192.168.0.2 maar dat werkt ook niet.

En nu heb ik jullie hulp echt nodig ik zou het erg waarderen als jullie mij kunnen helpen en een beetje research kunnen doen voor mij naar mensen met het zelfde problem (ik kon namelijk niks op google vinden).

Met Vriendelijke Groet,

Dimitry van Veenendaal

Laatst bewerkt door een moderator:
Niemand die mij kan helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan