Poort Opengooien...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo, kan iemand mij miss helpen met het opengooien van me poort van 43594...

Het is voor een server voor runescape...

Op het site hoe je een server moet maken hebben ze een voorbeeld gegeven met een andere router dus ik snap het echt niet...

Me router is ASUS RT-N11

Me router staat niet tussen de ASUS routers bij www.portforward.com

Ik heb dit gedaan maar het lukt niet...

en dit staat op de site zelf van het maken van server:

moet je even op het site kyken en dan chapter 4

http://www.runelocus.com/index.php?action=rspstut

Pleass kan iemand me helpen met dit:(

mvg meric

Volgens mij moet bij enable port triger ''yes staan''' En vul alles een keer in bij Virtuel server

Vink enable virtuel server aan
Port range: het poortnummer
Local ip: ga naar start / uitvoeren / tik cmd / ipconfig. Wat nu bij IP adress staat moet je daar invullen
Local Port: het poortnummer
Protocol: both
Protocol No. hoeft niks
Description:runescape1

Mocht die het na het invullen van de virtuel server weer zo zijn dat die niet open staat lees dan hieronder eventjes verder

Heb je de poort ook opengemaakt in je firewall,, zo niet lees hieronder eventjes hoe je dit doet.

(Heb je XP)
Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

Vul de poort 2 keer toe,, 1 keer met udp als protocol en 1 keer met tcp.

Heb je naast je standaard windows firewall nog een firewall op je pc, zo ja doe die dan eventjes uit als je gaat spelen.

Mocht die het nu nog niet doen, ga dan eventjes naar je router pagina, kijk bij de firewall of je die uit kan zetten (staat vaak bij het kopje security)

Als je dit allemaal hebt gedaan, staat de poort dan open?

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet bij enable port triger ''yes staan''' En vul alles een keer in bij Virtuel server

Vink enable virtuel server aan
Port range: het poortnummer
Local ip: ga naar start / uitvoeren / tik cmd / ipconfig. Wat nu bij IP adress staat moet je daar invullen
Local Port: het poortnummer
Protocol: both
Protocol No. hoeft niks
Description:runescape1

Mocht die het na het invullen van de virtuel server weer zo zijn dat die niet open staat lees dan hieronder eventjes verder

Heb je de poort ook opengemaakt in je firewall,, zo niet lees hieronder eventjes hoe je dit doet.

(Heb je XP)
Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

Vul de poort 2 keer toe,, 1 keer met udp als protocol en 1 keer met tcp.

Heb je naast je standaard windows firewall nog een firewall op je pc, zo ja doe die dan eventjes uit als je gaat spelen.

Mocht die het nu nog niet doen, ga dan eventjes naar je router pagina, kijk bij de firewall of je die uit kan zetten (staat vaak bij het kopje security)

Als je dit allemaal hebt gedaan, staat de poort dan open?

Hallo, vantevoren bedankt dat je mij wilt helpen met dit probleem...
Ik heb geprobeerd om bij Port Trigger ''Yes'' te klikken maar hij schiet steeds weg naar ''No'', Dus dat is niet gelukt...

En bij virtuel server:

Dit heb ik gedaan...

En ik heb ook me poort opengemaakt bij firewall met UDP en TCP

En bij me router site kon ik firewall niet vinden om aan en uit zetten...

Hopelijk kan je me hiermee verder helpen:)

Mvg meric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan