Poort openzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenn93

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Hallo ik wil graag een poort openzetten. Ik heb windows vista, router: SWEER Lw050
Hoe ga ik te werk?

via uitvoeren CMD intypen en daarna ipconfig in het zwarte venster

klik met de rechtermuisknop op de Startknop en kies je Eigenschappen. Je bent nu op het tabblad Menu Start. Klik nu op de bovenste knop "Aanpassen".

In het nieuwe venstertje scroll je ietsjes naar beneden totdat je Uitvoeren ziet staan. Zet hier een vinkje voor en klik op OK. Uitvoeren is nu weer toegevoegd aan je startmenu.

nee dat nummer moet je in je browser invoeren zodat je in de router de poorten kan openen

Uitvoeren / tik cmd / tik ipconfig
er staat wel standaardgateway met erachter cijfers die cijfers tik je in je internetbalk zonder www of iets ervoor dan vraagt pc om wachtwoord en naam die zijn allebei admin
nu kan je www.portforwarding.com gebruiken

Uitvoeren / tik cmd / tik ipconfig
er staat wel standaardgateway met erachter cijfers die cijfers tik je in je internetbalk zonder www of iets ervoor dan vraagt pc om wachtwoord en naam die zijn allebei admin
nu kan je www.portforwarding.com gebruiken

Maar wat is mijn Ipconfig dan, is dat de standaard gatewey de subnetmasker of ipv4 adres

dan moet je nu de link gebruiken die ik je gaf daar staat het helemaal beschreven

ligt echt niet veel vind ik of je poorten open hebt staan je moet naar de seeders kijken als er 1 seeder is kan die wel downloaden maar download die heel erg traag als het een groot bestand is (spel of game ofzo) en als er bijvoorbeeld 5 seeders zijn download die al een stuk sneller en als ongeveer 7 seeders of meer zijn download die snel.

Mvg

ligt echt niet veel vind ik of je poorten open hebt staan je moet naar de seeders kijken als er 1 seeder is kan die wel downloaden maar download die heel erg traag als het een groot bestand is (spel of game ofzo) en als er bijvoorbeeld 5 seeders zijn download die al een stuk sneller en als ongeveer 7 seeders of meer zijn download die snel.

Mvg

Bij een torrent staat er nu dit: 6/12 {17/344] en dan een snel;dheid van 44kbs , dat is toch gewoon sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan