Poort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of te wel, jullie kunnen nu MSN'n op het werk??
Vreemd, vrijwel elke baas met een uitgebreid netwerk heeft msn toch wel geblokeerd, hebben jullie geen systeembeheerder?
Deze zou dat zo moeten kunnen aanpassen.
 
Geplaatst door jjw
Of te wel, jullie kunnen nu MSN'n op het werk??
Vreemd, vrijwel elke baas met een uitgebreid netwerk heeft msn toch wel geblokeerd, hebben jullie geen systeembeheerder?
Deze zou dat zo moeten kunnen aanpassen.

we zitten in een computerzaak, en de baas heeft daar niet zo veel verstand van daarom dat ik het aan jullie vraag
 
Nou je zou een goede firewall of blok programma moet vinden die je kunt beveiligen met een paswoord en daarin dan moeten aangeven dat je die aplicatie geen internet verleent, dat is toch wel 1 vd weinige manieren ben ik bang van.
 
Download een Firewall (bij voorkeur ZoneAlarm, www.zonelabs.com) en zet alle programma's op Ask (?)

ga nu aan de MSN en nu komt er een vraag van ZoneAlarm om MSN toegang te geven. Dit doe je dus niet en blokkeer je de toegang permanent.

Dit moet je nu overigens voor alle programma's doen die internettoegang willen hebben.

Grt Steven
 
Het nadeel alleen, als je dat doet, men kan alsnog de beveiliging omzeilen door in zonaalarm de boel weer aan te zetten, er schijnen wel progs te zijn die programmas kunnen beveiligen met een paswoord, ik kom zo snel niet op de naam.

Een andere manier, plaats een proxy server in het netwerk, en zet daar in als beveiliging dat jullie niet mogen msn'n
 
Ik zou een proxy-server inzetten. Kan je meteen ook wat content-filtering doen.
En anders zullen er vast wel instellingen te doen zijn op de huidige router, zodat ie die poorten niet doorlaat.
Maar dat is natuurlijk allemaal afhankelijk van de huidige netwerkinstellingen enzo :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan