ik snap niks van wat je allemaal in hebt gevuld, er staat maar 1 keer 80001
maak is een screenshot van
start / uitvoeren / cmd / je ziet zwart venster , nu tik je: ipconfig
maak dan een screenshot
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als poort forward in je router niet lukt kan je nog in je firewall proberen, soms lukt dat:
Ik neem aan dat je windows XP hebt, dus leg ik het in xp taal uit. Als je Vista hebt moet je ff zeggen, ik leg het dan in vista taal uit
Nu ga je je poorten in je firewall open zetten, deze is instructie is voor windows XP, ik naam aan dat je die gebruikt, zo niet dan moet je ff zeggen want dan leg ik het in vista taal uit,
Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje (als er meerdere pctjes staan, moet je het bij elk pctje doen) / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .
bij naam: Verzin maar iets
poortnummer: 8000
en dan TCP en dan oke
Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke
Nu doe je nog keer poort toevoegen, nu vul je bij poortnummer 8001 in en vink je tcp aan.
Nu doe je nog keer poort toevoegen en doe je poortnummer 8001 en nu vink je UDP aan.
Dus nu heb je eigenlijk in totaal 4 keer poort toevoegen gedaan
in het kort:
8000 TCP
8000 UDP
8001 TCP
8001 UDP
en zeg ff of alles gelukt is en dat alles het doet