Poorten 8000 en 8001 openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedB

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik wou de poorten 8000 en 8001 openen in mijn Siemens Gigaset SX762 Router, en dat heb ik dus gedaan, maar nog steeds zijn ze niet open. Weet iemand hoe je hem wel open kan zetten? :(

Oja, ik maak gebruik van een proxy-server, zou dat kunnen? Misschien werkt ie daar niet door?

Laatst bewerkt:
maak is een screenshot van waar je alles dus in hebt gevuld (dus zegmaar je router pagina)

mvg

Screenshot:

Druk op printscreen (staat op je toetsenbord)
ga dan naar paint
druk op control + v
sla hem op als JPG bestand
ga naar www.plaatjesupload.nl en upload hem

ik snap niks van wat je allemaal in hebt gevuld, er staat maar 1 keer 80001

maak is een screenshot van

start / uitvoeren / cmd / je ziet zwart venster , nu tik je: ipconfig

maak dan een screenshot
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als poort forward in je router niet lukt kan je nog in je firewall proberen, soms lukt dat:
Ik neem aan dat je windows XP hebt, dus leg ik het in xp taal uit. Als je Vista hebt moet je ff zeggen, ik leg het dan in vista taal uit

Nu ga je je poorten in je firewall open zetten, deze is instructie is voor windows XP, ik naam aan dat je die gebruikt, zo niet dan moet je ff zeggen want dan leg ik het in vista taal uit,

Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje (als er meerdere pctjes staan, moet je het bij elk pctje doen) / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

bij naam: Verzin maar iets

poortnummer: 8000

en dan TCP en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, nu vul je bij poortnummer 8001 in en vink je tcp aan.
Nu doe je nog keer poort toevoegen en doe je poortnummer 8001 en nu vink je UDP aan.

Dus nu heb je eigenlijk in totaal 4 keer poort toevoegen gedaan
in het kort:

8000 TCP
8000 UDP
8001 TCP
8001 UDP

en zeg ff of alles gelukt is en dat alles het doet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan