Poorten dichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Beste,

ik moet [het liefst nu] mijn open poorten dichten.
er heeft een virus zich in mijn computer genesteld.
heeft ook al veel schade aangericht en zodoende moet ik mijn computer schoonmaken.
Ook wil ik de poorten dichten die niet open hoeven te staan omdat ik denk dat het Virus
hierdoor binnen is gekomen. zolang mijn computer niet Virusvrij is kan ik niet
pinnen/internetbankieren e.d.

alvast bedankt

beste,

bedankt voor Uw antwoord, dit heb ik al gedaan.
bij mij kwam hij na het scannen maar tot 2/3 van het verwijderen van de 2 gevonden infectie's daar heb ik gisteren ook al 2,5 uur op gewacht maar kwam niks verder. ook heb ik net al in veilige modus programma's verwijderd en gescant op malware

Met welke opstartcd heb je gisteren dan gescand?

Is opnieuw installeren geen optie?
Je hebt er immers al de nodige tijd ingestoken.

Had je wel gescand ( afgekoppeld van Internet) met MBam en opstartcd.

Dit forum geeft geen ondersteuning bij het oplossen van malware/virus via logjes.
Misschien is het raadzaam je tot zon'n forum te wenden als http://www.nucia.eu/forum/forums/38-Hulp-bij-virusinfecties

beste, heb van alles nog wat geprobeerd. maar Windows wou ik eigenlijk niet opnieuw installeren, ik weet dat het veel makkelijker is maar toch kan dat eigenlijk niet.
ik heb gescant met de software die u mij in uw eerste antwoord ook gaf, daar deed hij het niet op verder. verder heb ik met nog 3 andere virus/malware scanners alles gescant en ik denk dat de pc nu aardig schoon is,

Ik denk dat de enige oplossing gewoon maar weer is dat ik het probeer om weer aan te melden en dan hopen dat er achter mijn weten om niks van mijn rekening meer word gehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan