poorten open zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hoe zet ik met NIS deze poorten open : 4661 and 4662 TCP 4665 UDP

volgens mij gaat ge nu emule of edonkey gebruiken , maar goed we moeten eerst weten welke router je hebt en graag een beetje informatie erover

Ja het gaat over eMule want dat gaat nog niet zo goed, maar over de router zou ik niet weten wat ik daar over moet vertellen dus daarom doe ik het zo:

Breedband Router + 4 poort switch
ARTIKELNUMMER: LB000020

Met de Sweex Breedband Router + 4 poorts 10/100 Switch creëert de gebruiker een netwerk voor meerdere gebruikers, en deelt het Internet in een handomdraai, zonder hier een ander stukje software voor te installeren, geen moeilijke instellingen. Een standaard PAT,NAT Firewall is ingebouwd voor bescherming voor gebruikers van buitenaf. Wel verdient het aanbeveling om een software Firewall te installeren.

Deze router kan meerdere PC’s tegelijk gebruik laten maken van de breedband Internetverbinding.
Ondersteunt DHCP Server/Cliënt – Ideaal voor snelle installatie, gebruikersvriendelijke configuratie. (ondersteuning van de DHCP server/client ondersteuning)
4 poorts 10/100 Switch – Naast een deelbare internet verbinding ontstaat er een snel netwerk.
Dial on Demand – De router logt automatisch in bij de ISP op het moment dat u de browser aanroept.
Firewall ter bescherming van het Intranet

Dit is hem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan