Poorten openen Ivm online hosting Warcraft III.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remuko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2010
Hallo!

Ik speel de online Game Warcraft III. maar omdat het soms een ramp is om in een gehost spel te komen wil ik graag zelf een spel hosten. Nu is eigenlijk de vraag of iemand weet hoe ik dit moet doen?

Ik weet verder dat de poorten van de router open moeten gezet worden om te kunnen hosten. ik heb een Arcadyan ARV7519 router en kan via de weburl: 192.168.2.254 inloggen om instellingen te veranderen.

Nu heb ik zelf al het een en het ander geprobeerd maar het is me tot op heden niet gelukt.
hieronder wat ik heb geprobeerd:
1. ik ben naar Data gegaan dan NAT aangeklickt en het mapje poort mapping geopent. er stond daar een tabelletje met No. LAN IP: Protocol Type: LAN Port: Public Port: Enable: Configure .
verder stond er nog geen verbinding toegevoegd. dus ik heb toen bij confige op Add gedrukt.
toen kwam er een balkje waar ik wat gegevens in kon vullen, ik op Games gedrukt en vervolgens op Warcraft III. de poorten kwamen er automatisch te staan vervolgens IP adres van mijn pc ingevult op enable gedrukt en op configure gedrukt. daarna getest dmv 15 minuten wachten maar er kwam niemand.

2. daarna ben ik terug gegaan naar NAT en op special application gedrukt.
stond ook niks in vermeld dus ik begon weer toe te voegen
er stond popular applications en ik heb battle.net toegevoegd.
Popular applications -- select one --
ook hier kwam het poortnummer automatisch er te staan.
wederom opnieuw geprobeerd en een kwartier gewacht maar weer niks.

3. wat gezocht op google, bleek dat mijn firewall uit moest staan. dus ik op vorige gedrukt en op firewall--> acces control gedrukt. Enable Filtering Function uitgevinkt en op apply gedrukt.
maar helaas weer niks na een kwartier wachten.

nu is mijn vraag weet iemand misschien nog iets wat ik zou kunnen proberen? of zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt voor het doorlezen;)

met vriendelijke groet,

Remco Peeters.

Zaak opgelost.

De zaak is opgelost, ik heb de firewall van windows vergeten uit te zetten!

toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan