poorten openen voor vuze download prog.

Status
Niet open voor verdere reacties.

geenstijl1

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Berichten
35
hallo,

ik download nu ongeveer 2 maand, maar erg traag. vuze zegt dat ik mijn router poorten moet openen. iemand ideeen? (heb portforward.com al geprobeerd maar werkt niet)


alvast bedankt,
geenstijl1
 
hallo,

ik download nu ongeveer 2 maand, maar erg traag. vuze zegt dat ik mijn router poorten moet openen. iemand ideeen? (heb portforward.com al geprobeerd maar werkt niet)


alvast bedankt,
geenstijl1

Wat er op portforward gezegd wordt, is echt 100% goed!
 
Ga als volgt te werk:

Start uw Internet browser (b.v. Internet Explorer) op. Vul in de adresbalk het adres 192.168.2.1 in en druk op enter.
Vul het standaard wachtwoord admin in en klik op OK. U komt in een tweede venster met een beveiligingsadvies
klik op OK.
Klik vervolgens op Geavanceerde Instellingen.
Klik vervolgens in de linkermarge op Internet – Network Address Translation (NAT) – Port Forwarding.
Selecteer bij Protocol het juiste protocol. In bijna alle gevallen vult u bij de openbare poort en de lokale poort dezelfde poortnummer in.
Bij Lokaal IP-adres vult u het IP-adres in van de computer waarop de betreffende applicatie is geïnstalleerd.

Weet u niet welke poort of protocol een applicatie nodig heeft dan kunt u ook gebruik maken van Exposed Host volg hiervoor het bovenstaande verhaal, selecteer in plaats van Port Forwarding, Exposed Host. Vul bij Lokaal IP-adres het IP-adres in van de computer in waarop de betreffende applicatie is geïnstalleerd.
 
Werkt gewoon direct, je doet immers niets in je pc maar in je router!
Wel Vuze even opnieuw opstarten
 
De poort is opeens weer dicht maar ik krijg hem niet open, kunnen jullie me weer helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan