poorten openzetten voor online generals?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik wil nu generals online spelen (jah, legale versie) met mn router...
ik denk dat ik enige poorten moet openzetten, want als ik dan op multiplayer -> online klik...
en ik wil inloggen, dan sluit de game zichzelf af...
firewall staat uit, want die zit in de router...
maar ik heb geen idee welke poort(en) ik moet openzetten...

These ports need to be open in your firewall in order to play on Generals Online:

TCP ports:
80, 6667, 28910, 29900, 29920

UDP ports:
4321, 27900

Ik heb ook een router maar ik kan gewoon online Generals spelen hoor geen enkel probleem, zonder poorten open te zetten

heb ook generals maar bij mij sluit het spel ook af !!!
zit ook achter router maar kweet niet hoe de poorten open te zetten ... (virtual machine ofzoiets ???)
en wat vul je waar in ... im newbie in these things...

de router is een SMC barricade...

Geplaatst door Robbert1978
Ik heb ook een router maar ik kan gewoon online Generals spelen hoor geen enkel probleem, zonder poorten open te zetten
jah, ik nu ook...:s
maar zonet had ik gewonnen...kwam er te staan: lost connection to generals online
en ik had gewonnen, maar is er niet bijgeteld :eek: :8-0:

kan je nu al online spelen of niet ???

bij mij lukt het nog steeds niet ....

spel is singleplayer wat simpel aant worden ...

Geplaatst door amorphis
kan je nu al online spelen of niet ???

bij mij lukt het nog steeds niet ....

spel is singleplayer wat simpel aant worden ...
jah, ik kan wel online
maar op het eind kreeg ik de melding, dat de verbinding verbroken was :confused:

ik heb ook een barricade, maar hoe zet ik nu precies deze poorten open?

ander probleem

ik heb er ook een probleem mee maar dat is zodra ik generals online aanklik ik dan een update moet downloaden dat doe ik dan ook maar zodra hij wil beginnen dan begint hij te zoeken naar de map english.rtp en dan krijg ik in het beeld NO SUCH FILE terwijl ik wel gewoon de cd der in heb weet iemand waar het aan ligt ?

HEb je misschien wel een No-CD crack gehad? Dan moet je die ff weer wegzetten, en da gewoon ff via normaal spelen. En daarna da crack weer openen... ;) Heb ik ook gehad, maar ik kan niet via network in Lan spelen :O

Topics van 2003 zijn al heel lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.
slotje.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan