Pop up beveiling

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjanh666

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Ik kan op somige website geen scherm in een nieuw venster openen en ik denk dat dit gezien wordt als een pop up maar dat vindt ik een beetje vreemd want als ik me virus beveiligen en pop up beveiliging van google uitzet lukt het nog steeds niet. Hij laat het scherm wel zo een 2 seconden zien en verdwijnt dat weer met een piep en terwijl ik die pagina gwn wil openen. Weet iemand hoe ik die pagina´s gwn kan openen het zijn namelijk gewone links naar andere pagina´s in een nieuw venster.

Het zou handig zijn als je vertelt welke webbrowser je gebruiktt.

Hij heb het staan in de browser van google, maar staat in die zelfde regel exsta en daar kan je aanpassingen doen.

Laatst bewerkt:
Mmm...ik denk dat bedoeld wordt de popup-beveiliging in de Google Toolbar.
Google heeft (nog) geen webbrowser. :)

Ja dat bedoeld hij ook.

Dan zijn we het daarover eens. :)
Wat ik wil weten, is of er gebruik wordt gemaakt van Internet Explorer, of van Firefox, of Operea. :cool:

Je met explorer opstarten, dan je met extra kiezen voor MSN, Yhoo en Googele op te startenen, en dan krijg je die balken allemaal onder elkaar hangen.

google heeft een eigen IE7!!!

Google komt toch met 'eigen' browser

Zaterdag 16 december 2006, 09:44 - Google heeft een eigen versie van Internet Explorer 7 (IE7) uitgebracht waarbij Google standaard als zoekmachine is ingesteld.

Laatst bewerkt:
Dan weten wet dat ook weer.

Ik gebruik gewoon internet explorer met google toolbar en ctrl ingedrukt houden had ik al geprobeerd en werkt niet. Maar ook vindt ik het geluid als het venster verdwijnt een beetje raar het is geen piep via me luidsprekers maar uit me computer.

Je kan toch gewoon binnen de Google Toolbar de instellingen wijzigen, dat sommige sites wel pop-ups mogen laten zien.
En je weet zeker dat je geen ander programma gebruikt of een andere pop-up blocker?
En hoe zijn de instellingen van Internet Explorer, ga ees naar Extra --> Internet-opties --> tabblad Beveiliging.

En gebruik je IE6 of IE7?

Laatst bewerkt:
Ik heb de google toolbar verwijderd dus dat kan het probleem niet meer zijn.
Waar kan ik zien welke internet explorer ik heb. ik denk dat ik de nieuwste heb want ik heb me pc pas 2 weken.

Help en dan versie bestaat niet bij mij. Maar help en dan info wel en dan staat er:
versie: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301:1519

Het werkt weer en bedankt voor de hulp want anders had ik nooit IE7 gehad die veel handiger is met dat tab blad.:thumb: :thumb: :thumb:

Your welcome!:thumb:
Kijk ook eens bij de vernieuwde instellingen van IE7, met phishingfilter, pop-up enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan