roeldahool
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2007
bij een bestand dat ik heb gemaakt is het om wille van verschillende redenen sterk af te raden het bestand op te slaan. Ik wil daarom een beveiliging inbouwen die bij het aanklikken van de standaardknop in Excel een pop-up laat verschijnen waarin ik een tekst kan plaatsen waarin ik aangeef dat het zeer af te raden is. In dat pop-up venster kan men dan alsnog aangeven of ze ermee door willen gaan.
(let op: ik heb dus geen icoontje ingevoegd waar ik een save-macro aan hang, ik wil echt dat het via de standaard save button gaat omdat bijna iedereen die toch zal gebruiken om het bestand op te slaan.
Nog beter zou zijn als de optie het bestand op te slaan geheel onklaar wordt gemaakt.
ik heb het gevoel dat ik teveel wil. Maar dat heb ik vaker gehad toen ik hier een vraag plaatste en eigenlijk is de vraag toch altijd beantwoord. Wie weet dit keer ook......
Wie o wie kan me helpen met dit probleem?
(let op: ik heb dus geen icoontje ingevoegd waar ik een save-macro aan hang, ik wil echt dat het via de standaard save button gaat omdat bijna iedereen die toch zal gebruiken om het bestand op te slaan.
Nog beter zou zijn als de optie het bestand op te slaan geheel onklaar wordt gemaakt.
ik heb het gevoel dat ik teveel wil. Maar dat heb ik vaker gehad toen ik hier een vraag plaatste en eigenlijk is de vraag toch altijd beantwoord. Wie weet dit keer ook......
Wie o wie kan me helpen met dit probleem?