• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pop-up bij negatief getal

Status
Niet open voor verdere reacties.

noukietje

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Goedemiddag,

Mijn bestand gaat over verlof aanvragen. Hierin kan je aangeven welk verlof je wenst en dan worden de jaartellers aangepast. Nu zou ik willen als één van die tellers in negatief gaat dat er een pop up komt om de persoon hierop te wijzigen. Hoe ga ik hiervoor te werk?

Groeten,
Julie

In bijgevoegd bestand zit een bereik dat wordt gecontroleerd.
Indien een waarde kleiner is dan 0, dan verschijnt een melding. Dit geldt ook voor formules.
Je kunt de opmaak van de cellen aanpassen. Dit heeft geen gevolgen voor de code.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Alvast bedankt voor jouw antwoord maar het lukt me niet deze aan te passen in mijn eigen file. Ik ben hier totaal een leek in en zoals ik van info al had ontvangen open ik mijn macro met ALT F11. Dan kom ik op mijn scherm waar er reeds een formule instaat. Moet ik dit hier bij schrijven of moet ik zo een nieuw document open doen. Indien ik een nieuw documenten moet open doen dan is ook mijn vraag hoe. In bijlage vind je mijn bestand op deze manier is het misschien duidelijker wat ik bedoel.

Bekijk bijlage verlofkaartjulie.xls

Ik heb mijn code in je bestand gezet en je code in je bestand een klein beetje aangepast.
De code was overigens zeker niet zo verkeerd maar kon een stuk korter.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan