Pop-up in site

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWeb1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2004
Hoi,

ik heb (na veel geknoei) een site gebouwd met een formulier daar in. Als ik nu (bij het testen) een mail wil sturen als reactie, krijg ik een scherm (en waarschijnlijk anderen ook?) met een bepaalde opmerking. Ik heb hiervan een print-screen gemaakt. De melding luidt: "Er wordt vanuit een programma geprobeerd namens u automatisch e-mail te verzenden. Wilt u dit toestaan? Als u deze bewerking niet had verwacht, is er mogelijk sprake van een virus en moet u NEE kiezen".

Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten; het kan mensen namelijk afschrikken?!

Overigens het formulier werkt wel in Internet Explorer 6.0 maar niet in Mozilla 1.0?????

Alvast mijn dank,

Ron.

Laatst bewerkt:
bijlage?

hoi ik zie geen bijlage:

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn.

suc6 gr mike

Re: bijlage?

Geplaatst door mike16
hoi ik zie geen bijlage:

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn.

Ja, dat is het probleem. Ik heb de melding daarom maar even uit geschreven. Alvast bedankt voor je reactie,

Ron

suc6 gr mike

Bij het formulier heb je als action zeker
PHP:
mailto: [emailadres]
Hierdoor opent je standaard e-mail programma en wordt de e-mail verzonden.
Om dit te voorkomen (dus een e-mail vanaf de site zelf) moet je een formulier met behulp van PHP/ASP (of wat ook maar mogelijk is) maken.

Voor uitleg over php: php

Geplaatst door aaajeetee
Bij het formulier heb je als action zeker
PHP:
mailto: [emailadres]
Hierdoor opent je standaard e-mail programma en wordt de e-mail verzonden.
Om dit te voorkomen (dus een e-mail vanaf de site zelf) moet je een formulier met behulp van PHP/ASP (of wat ook maar mogelijk is) maken.

Voor uitleg over php: php

Je hebt gelijk. Ik wil het even proberen met een script. Hartelijk dank voor je hulp. Weet je toevallig ook waarom het formulier in IE 6.0 wel werkt, maar niet in Mozilla?

Groetjes,
Ron

Geplaatst door RonWeb1

Je hebt gelijk. Ik wil het even proberen met een script. Hartelijk dank voor je hulp. Weet je toevallig ook waarom het formulier in IE 6.0 wel werkt, maar niet in Mozilla?

Groetjes,
Ron
Mozilla neemt de regeltjes wat stricter, kijk ook http://validator.w3.org :)

Op www.hotscripts.com oid kan je ook gratis scripts downloaden, maar aan te raden is om ze zelf te maken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan