pop-up killer omzeilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannetwiel

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Berichten
95
Op onze website heb ik een enquete die in een nieuw venster wordt geopend m.b.v. open.window. Van een collega die een pop-up killer heeft geïnstalleerd, hoorde ik dat hij de enquete niet kan openen omdat zijn pop-up killer geen nieuwe vensters laat openen.

Is er een manier om een nieuw window te openen op een manier die wel wordt toegstaan door pop-up kilers, of weet iemand of er een (javascript?) progje is dat kijkt of iemand pop-up killers heeft geïnstalleerd, zodat ik deze mensen evt. naar een andere pagina kan leiden die niet met open.window werkt?
 
meestal kan je dat bij het programma zelf instellen of kiezen, bij sommige is dat:

als je op de link wilt klikken die het venster moet openen moet je Control inhouden, maar dat kan bij jouw anders zijn dus je moet maar even kijken bij de opties :)

succes,
frederik
 
Hoi Cage,

Ik kan bij mezelf niet kijken, want ik heb zelf geen pop-up killer geïnstalleerd. Het gaat erom dat ik dit wil oplossen voor bezoekers van mijn website die zo'n progje hebben geïnstalleerd.

In de pagina een instructie op te nemen dat men (meestal) zo een link wel kan openen is voor mij een noodoplossing. Liever wil ik dat op de pagina van waaruit het nieuwe window wordt geopend automatisch wordt gekeken of men zo'n pop-up killer heeft geïnstalleerd, en dat er in dat geval een redirect plaatsvindt. Net als dat je kunt kijken wat voor schermresolutie iemand heeft, en dan een pagina openen die daarop is aangepast, of dat je checkt of iemand een plug-in al heeft geïnstalleerd.


Jannet
 
kan je de boel niet gewoon met een target="_blank" openen?

t.
 
Hoi T,

Ik heb het nu veranderd met target = 'blank'. Maar er zijn nog steeds pop-up killers die de boel dan blokkeren, alleen geven ze dan in elk geval een melding dat er nieuw window geopend moet worden. Ik hou me aanbevolen voor nieuwe suggesties.


Jannet
 
Er zijn wel meer programma's die de werking van script's blokkeren. Een script kan niet worden uitgevoerd als deze wordt geblokkeerd. Na dit blokken is verder script niet meer mogelijk. Dus het enige wat ik hier van kan zeggen, is dat je programma's die op wat voor manier dan ook "blokken" niet moet gebruiken. Je zou kunnen zeggen dat dit soort programma's de werking van een website vernielen.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan