Pop-up MORE FOR YOU

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Hallo helpers,

Sinds enige tijd verschijnt bij mij een pop-up venster, dat zich linksonder in mijn venster nestelt (bij browsen bijvoorbeeld) en na korte of langere tijd weer verdwijnt. Het beweegt met het venster mee en bedekt hinderlijk een deel daarvan. Het heeft links, rechts en boven blauwe randen en in de bovenste staat: MORE FOR YOU gevolgd door een tandwieltje en een minteken. De tekst in het venster wordt afgesloten met een VINKvierkantje waarachter staat PLEASE DISABLE THIS AD SERVICE waaarachter weer een SAVE knop is geplaatst.
Het ziet er dus echt uit als malware en ik raak ook niks aan. Maar wie weet, wat er aan de hand is en hoe raak ik het kwijt?

Alvast dank voor jullie raad! Dirk
Windows XP Home
Internet Explorer

Heb je al gescand op Malware dan !?

Zou in dit geval de Free versie van Superantispyware aanraden. Let op !! Eerst de database updaten en dan een volledige scan laten doen.

Heb je al gescand op Malware dan !?

Zou in dit geval de Free versie van Superantispyware aanraden. Let op !! Eerst de database updaten en dan een volledige scan laten doen.

@ Terrarabo : die superantispyware is rommel,dat is hier al meerdere keren op het forum besproken geweest en geadviseerd van die niet meer te gebruiken!
@denetoet: gebruik Malwarebytes Antimalware en installeer, update het en scan je pc ermee en voer uit wat het je vraagt oke....
succes
:thumb:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/722049-trojan-agent-gen-kryptik

Laatst bewerkt:
Gebruik het nog wekelijks op diverse PC's van "klanten" en voldoet nog prima !! Nooit klachten en vind erg veel en ruimt netjes op !!

Hoi,
Probeer dit programma eens.

Download AdwCleaner by Xplode naar je Bureaublad.
  • Sluit alle openstaande vensters
  • Start AdwCleaner en klik Verwijderen
  • adwcleaner.png
  • Klik bij AdwCleaner – Information op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Restart Required op OK
Alle icoontjes verdwijnen van het Bureaublad, dit is normaal.
Je PC word opnieuw opgestart en er een opent logfile (C:\ AdwCleaner[xx].txt
In de logfile kun je zien wat er allemaal is verwijderd.

Als je Startpagina ook gehijackt was, stel dan de zoekmachine opnieuw in, deze word standaard door AdwCleaner terug gezet naar Google.com

Ik heb er wat minder last van nu. Maar weg is het niet, dank voor jullie suggesties.

Hoi,
Indien je dit hebt bij Chrome,
Deinstalleer Chrome, via: Start » Configuratiescherm » Klik onder Programma's op: Een programma verwijderen. » Klik op Chrome, en klik Verwijderen.
Download Chrome vervolgens opnieuw: http://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/

Indien je dit hebt bij Internet Explorer,
Doe dan het volgende:

Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.

Open Internet Explorer door te klikken op de knop ''Start''.
Typ ''Internet Explorer'' in het vak ''Zoeken'' en klik vervolgens in de lijst met resultaten op ''Internet Explorer''.

Klik op de knop ''Extra'' en klik vervolgens op ''Internetopties''.
Klik op het tabblad ''Geavanceerd'' en klik vervolgens op ''Opnieuw instellen''.

Schakel het selectievakje ''Persoonlijke instellingen verwijderen'' in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.

Klik in het dialoogvenster ''Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen'' op ''Opnieuw instellen''.

Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op ''Sluiten'' en vervolgens op ''OK''.

Sluit Internet Explorer.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan