Pop-up probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerremy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Beste mensen,

Ik heb een probleempje met een pop-up code.
Ik probeer nieuwe html attributes uit maar dit begrijp ik niet.
Ik heb niet veel, zeg maar geen, verstand van Javascript en ik heb verschillende methodes geprobeerd om de code te laten werken, maar het lukt me niet..

Misschien ligt het aan me browser? (Ik betwijfel het, maar goed)
Me pagina: http://www.jerremy4u.nl/awesome

Alvast bedankt,
Jerremy

Hoi Jerremy,
Misschien ligt het aan me browser? (Ik betwijfel het, maar goed)
Toch wel: een beetje goede browser blokkeert automatisch ongevraagde zichzelf openende popups, of heeft op z'n minst een setting waarmee de surfer dit kan instellen. Los daarvan hebben antivirus-programma's e.a. veiligheidsprogramma's ook meestal popup-blockers aan boord. Veel mensen zal je er niet mee bereiken.
Dat zijn dingen waar browsers en mensen gruwelijk de pest aan hebben.
  • En ongevraagde popups of popunders = aanslag op de betrouwbaarheid van een site + hoog percentage wegwezers. Geen reclame, dus.
Niet doen!

Met vriendelijke groet,
CSShunter
_________
PS: Persoonlijk ben ik ook niet zo wows (lees: totaal niet gesteld) op hidden <iframe>'s van 1*1px, vooral niet als die naar sites gaan met "Start hier gratis en snel uw eigen Internet Marketing website! Begin met het verdienen van geld op het Internet!", waarbij je voordat je je aangemeld hebt niet te zien krijgt hoeveel je verdiensten per klik of iets anders zullen zijn, terwijl je wel eerst akkoord moet gaan met al hun voorwaarden...
Tien tegen één (1000 tegen 1, durf ik wel te zeggen), dat de Gouden Bergen héél ver achter de horizon blijken te liggen. :confused:
Advies: doe daar niet aan mee en hou je site lekker schoon.

Laatst bewerkt:
Bedankt manamana, zal het proberen.

@csshunter, ik ben bezig om te kijken welke van die sites werkelijk werkt en welke niet, vandaar dat ik soms iets test. Maar ik begrijp dat mensen niet zitten te wachten op pop-ups, echter hoeft de pop-up maar voor 2 seconden in beeld te zijn, meer een notificatie achtig iets.

Aha, maar dan kan je veel beter een css-popup gebruiken, die je met javascript na 2 tellen uitzet. Dan wordt er niet een nieuw browservenster geopend, maar blijf je op dezelfde pagina, en kunnen browsers ook niet mopperen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan