• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pop-up scherm bij aanraken cel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je niet manueel de opmerking wilt aanpassen, zal je met VBA moeten werken. Kan niet anders. Als je totaal vastzit, geef dan een seintje en we springen nogmaals bij.

Ik heb denk ik wel eens oplossing gevonden. alleen vind ik hem niet zo heel mooi :) zie bijlage.

Bijlagen

Ik heb denk ik wel eens oplossing gevonden. alleen vind ik hem niet zo heel mooi :) zie bijlage.

Nu zal je dus moeten afwegen:

- ofwel deze iets minder mooie oplossing
- ofwel een mooiere oplossing, maar dan moet je extra moeite steken in de VBA voor de opmerkingen.

Aan jou de keuze.

Wigi

:D
Nu zal je dus moeten afwegen:

- ofwel deze iets minder mooie oplossing
- ofwel een mooiere oplossing, maar dan moet je extra moeite steken in de VBA voor de opmerkingen.

Aan jou de keuze.

Wigi

Ik heb een spatie erbij gezet zodat het mooi onder elkaar staat als ik het met de hand invult....

Op dit moment ziet de formule er zo uit:
=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;))=WAAR;"";" "&VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;))

Nogmaals bedankt voor de hulp. Ik zal de vraag sluiten!

:D

Ik heb een spatie erbij gezet zodat het mooi onder elkaar staat als ik het met de hand invult....

Op dit moment ziet de formule er zo uit:
=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;))=WAAR;"";" "&VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;))

Nogmaals bedankt voor de hulp. Ik zal de vraag sluiten!

Pas hem aan tot

=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;0));"";" "&VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;0))

Let wel op dat als de vrije dagen niet gesorteerd zijn, dat dan de formule de mist ingaat. Dan moet je werken met INDEX en VERGELIJKEN.

Veel plezier ermee. Sluit maar.

Wigi

Pas hem aan tot

=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;0

));"";" "&VERT.ZOEKEN(D31;VrijeDagen;2;0))

Let wel op dat als de vrije dagen niet gesorteerd zijn, dat dan de formule de mist ingaat. Dan moet je werken met INDEX en VERGELIJKEN.

Veel plezier ermee. Sluit maar.

Wigi

Ook als het niet gesorteerd is dan werkt het nog steeds (zo te zien). aangezien de formule bekijkt in 1 cel of een waarde erin voorkomt... en dan de tweede cel weergeeft.

Ook als het niet gesorteerd is dan werkt het nog steeds (zo te zien). aangezien de formule bekijkt in 1 cel of een waarde erin voorkomt... en dan de tweede cel weergeeft.

Over sortering bij de VERT.ZOEKEN functie moet je de help files even lezen. Soms kan het nog goed gaan als het niet gesorteerd is, maar in het algemeen mag je dat niet gebruiken.

Over sortering bij de VERT.ZOEKEN functie moet je de help files even lezen. Soms kan het nog goed gaan als het niet gesorteerd is, maar in het algemeen mag je dat niet gebruiken.

Ok dat wist ik niet! bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan