Pop-up script wil niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Ik heb geconstateerd dat ik sinds kort geen pop-up windows meer kan openen via een gewone link op een pagina. In de scripts zelf zit er geen fout, want ik heb het op meerdere sites. Ik heb het al geprobeerd met een andere browser (netscape en mozilla) en met mijn firewall uitgeschakeld. Niets helpt. Het kan eigenlijk ook niet veel verschil maken, want ik heb, toen het wel nog ging, het ook gedaan met mn firewall aan...

Diederik

(vervelend probleem als je webmaster bent... :confused: )

Je hebt onlangs niet toevallig een popupkiller geïnstalleerd?

Groet, Floyd

Tja, daar zeg je zoiets. Ik heb, een tijdje geleden alweer, ook een of andere popupkiller geïnstalleerd. Deze is altijd op de achtergrond actief. Ik ontdekte dat ik telefoonrekening online van KPN niet meer kan openen, vanwege deze popupkiller. Ik zou echter niet weten hoe ik hem uit zou moeten zetten. Ik kan ook niet ontdekken waar dat programma staat, geen pictograam, niet bij program files.

Groet, Floyd

zeker dat het een programma is, en niet gewoon een instelling ergens?

Diederik

Is er echt niemand die hetzelfde probleem had en bij wie het nu opgelost is, of zo...??

Ik heb mijn hele computer afgespeurd naar mogelijke programma's, maar kon zo niet bedenken wel programma verantwoordelijk is voor het niet kunnen openen van popups. Ik heb net ontdekt dat wanneer ik een site bezoek en dan op de rechtmuisknop druk er iets tussen staat van Adshield. Dat is dus het programma dat popups blokkeert. Als ik nu wel de popup (telefoonrekening online van KPN) in beeld wil hebben moet ik bij option settings gewoon de vinkjes uitzetten. Dus nu krijg ik gewoon het popupscherm weer in beeld. Bij mij bleek dit de oplossing.

Groet, Floyd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan