pop up stopper pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneaky7

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
hallo, de trial versie van pop up stopper pro is over ,ik kan nu die vervelende pop ups van pop up stopper niet kwijtraken, ook niet via software en ook niet als ik terug reinstall, bij reinstall kan ik instaleren en de laatste er af halen maar de rest niet, ook kan ik niet de registers verwijderen geweigerd. dank georges
panicware

Sterker nog, stel een vraag. Dit is een mededeling.. Ik verplaats het wel even naar Internet algemeen..

pop up stopper verwijderen

help, Ik kan de trial versie van pop up stopper pro niet verwijderen niet via software, alsook niet in het register, die blijft terugkomen, ook niet als ik die herinstaleer en verwijder dan verwijder ik de laatst gedownloade maar niet de vorige bestanden afzonderlijk gaat ook niet verwijderen, en de pop up van "de trial versie is over" komt om de haverklap op het scherm. bij de support van panicware zelf, heb ik gedaan wat ze zeiden maar zonder succes. nl herinstaleren en dan verwijderen lukt niet.

Download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: <http://www.tomcoyote.org/hjt/>
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.

Groetjes,
Bennie

pop up weg

hallo welbedankt dit heeft geholpen. ik krijg geen pop up's van "panicware pop up killer pro" sorry alleen heb ik dit niet opgeslagen in een tekst file maar ik ben nu van die vervelende pop up van af welbedankt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan