pop-up tijdens het openen van de site

Status
Niet open voor verdere reacties.

ringo1

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
beste,

de site die ik maak is van onze visclub deze is in frames http://www.vissersparadijs.be/website/snoekvissers.htm

nu zou ik als er mensen de site bezoeken willen hebben dat er eerst een pop-up verschijnd waar ik de resolutie kan in vermelden waar ze de site het best mee kunnen bekijken .
welke code kan ik daar het best voor gebruiken??

alvast bedankt

dat er eerst een pop-up verschijnd

Pop-ups zijn super irritant. Als ik naar een website ga, wil ik gelijk kunnen kijken en lezen. Als er eerst zo'n klein vierkant geval met een 'OK' knop komt, ben ik gelijk weg.

waar ik de resolutie kan in vermelden waar ze de site het best mee kunnen bekijken

Alleen slechte sites hebben zoiets als een 'beste resolutie'. Als je site goed in elkaar zit is 'ie met elke gangbare resolutie te bekijken!

Anyway, mocht je m'n advies willen negeren, dit is de 'code':

HTML:
<script>

alert('hallo!');

</script>

hey That Guy

eerst en vooral bedankt voor uw antwoord.
de site die ik maak is dus in frames, nu op een resolutie van 1280*1024 moet ik dus nergens scollen maar er zijn er toch nog redelijk wat die een resolutie hebben van
1024*768 en die moeten toch wat scollen. hoe kan dit verhelpen??

grtz ringo

De beste oplossing is geen frames gebruiken. Als je alles 'gewoon' in 1 document stopt, kan je met CSS netjes stylen, zodat het met elke resolutie goed te bekijken valt.

css hunter (forumgenoot) heeft ooit eens een hele mooie tutorial geschreven over hoe je makkelijk een PHP site maakt die frames dus teniet doen. Kan 'm alleen eventjes niet vinden. Kan iemand anders 'm eventjes linken?

Hierzo

[...]waar ik de resolutie kan in vermelden waar ze de site het best mee kunnen bekijken [...]
Afgezien van het feit dat pop-ups iritant zijn en sites op vrijwel iedere resolutie bruikbaar moet zijn is dit ook nog eens informatie waar een bezoeker niets mee kan. Wat kan hij doen? Een nieuwe monitor kopen met de beste resolutie voor jouw site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan