pop-up word

Status
Niet open voor verdere reacties.

insaneflame

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
Beste,

Ik had een vraagje ik heb voor school een stroomschema gemaakt maar ik had een vraagje of ik ook pop up er aan kan toevoegen.
Bijvoorbeeld vanuit dat stroomschama moet een soort pop-up komen dat als je ergens met je muis op gaat staan er een pop-up komt met uitleg over dat onderdeel.
Is dit mogelijk?

Mvg,
Ruben

Dat kan als je een formulier maakt, dat je triggert door een (transparant) object op het stroomschema te leggen waarop je dan klikt. Vereist dus wel enig programmeerwerk. Het klinkt overigens als een schoolopdracht, en daar mogen we alleen globale hulp voor geven; het werk zul je zelf moeten doen :)

Dat kan als je een formulier maakt, dat je triggert door een (transparant) object op het stroomschema te leggen waarop je dan klikt. Vereist dus wel enig programmeerwerk. Het klinkt overigens als een schoolopdracht, en daar mogen we alleen globale hulp voor geven; het werk zul je zelf moeten doen :)

Het is inderdaad een schoolproject maar ik heb geen idee waar je nu over praat.

Je hoeft een bericht waarop je reageert niet te quooten; nergens voor nodig, want dat berichtje staat er nogal direct boven ;)
Het feit dat je geen idee hebt wat ik bedoel, geeft eigenlijk al wel aan dat je vermoedelijk ook niet in staat bent om het te maken: je moet het namelijk programmeren in VBA.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan