Pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans kooijman

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
517
Kan ik in Microsoft Outlook 2007 een pop-up met een bepaalde tekst naar voren laten komen VOOR ik een bericht zend?
Dus geadresseerde ingevuld, bericht opgesteld, klik op Verzenden en dan wil ik een pop-up bericht laten verschijnen (dus dat het bericht nog NIET verzonden wordt).

Kan dat of heeft iemand een andere oplossing voor een waarschuwing VOORDAT de mail gezonden wordt?

Tks
Frans
 
Hi,
ik heb geen idee wat je hiermee wilt bereiken maar het komt op mij over dat je een bericht wilt opstellen en nog niet wilt verzenden.

Dan kun je het ook opslaan als concept en later verzenden.
 
Nee, het ligt iets ingewikkelder: ik heb 2 handelsnamen voor mijn bedrijf en soms moeten medewerkers vanuit de ene mailaccount mailen (van handelsnaam A) en soms vanuit de andere mailaccount (handelsnaam B).
Dit gaat (te) vaak verkeerd, dus ik wil een soort pop-up of andere oplossing, waardoor ze vóór verzending een bericht krijgen dat ze op de juiste mailaccount moenten controleren.

Of weet je een andere handige oplossing hiervoor?

Tks
Frans
 
Dat is inderdaad en heel ander verhaal:
die handmatige controle is een mogelijkheid maar zal in de loop van de tijd toch verslappen.
Misschien heb je al gedacht aan een splitsing op PC of mailprogramma i.e. de mailcorrespondentie niet op 1 machine of in 1 mailprogramma te concentren.
Verder moet ik daarvoor even in outlook kijken. Mijn 2007-machientje heb ik nu even niet bij de hand.:(

L8er
 
Hi
in 2007 heb ik geen oplossing voor jouw vraag kunnen vinden.

Een oplossing zou kunnen zijn: een script.

Het mailscript wordt gestart en de werknemer kiest het te gebruiken verzendaccount, maakt het e-mailtekstje en verzendt.
De nadruk komt dan hier te liggen bij de accountkeuze, en wel als startpunt, voordat er verder iets gedaan kan worden. Maar, tijdens de invoer moet de mogelijkheid er zijn om het verzendadres alsnog te wijzigen.

(wordt vervolgd, indien nodig)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan