Pop-ups blijven terug komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Hey,

Ik heb een tijd terug een film gedownload via de pc van me pa. En toen via het thuis netwerk na mijn laptop overgehaald. En toen wou ik de film kijken, stond er dat ik een bepaalde video codec moest downloaden,dus ik naar die site gegaan, gedownload. Maar toen hij klaar was met downloaden kreeg ik telkens pop-ups als ik gewoon op het internet zat. En nu heb ik gekeken bij programma's die draaien (alt+ctrl+delete) en dan staat er ergens iexplore, die heb ik uitgeschakeld. En dan krijg ik geen pop-ups meer te zien. Ik heb me bedacht om iexplore uit te schakelen omdat telkens wanneer ik de pc uit wou schakelen kreeg te zien dat iexplore nog af moest sluiten. Hoe krijg ik dit weg? Mijn virusscanner en spyware scanners hebben het echte virus (spyware) al verwijderd, ze vinden ook niets meer. Maar ik erger me wezenloos aan die pop-ups. Het zijn gewoon reclame site's als: typhone.. lexa e.d geen p*rn*sites ofzo..

Wie kan me helpen met dit probleem,

alvast bedankt!

Groeten,

Roel..

scan de computer eens met mbam
na installatie wel even updaten en dan de snelle scan uitvoeren.

Heb mbam geinstaleerd en laten draaien, maar doet het nog steeds, de pop ups komen overigens alleen als ik zelf op het net zit, en er staat CiD: (adres van de site) . Er staat dus altijd at CiD voor..:confused:

dan zou je nog superantispyware kunnen proberen.
www.superantispyware.com wel de free versie nemen. na installatie ook updaten.
als het dan nog blijft komen plaats dan een hijack log op bijvoorbeeld nucia.
eenmalig gratis registreren.

www.nucia.nl/forum

ook met superantispyware komt hij terug. Nog steeds met het CiD ervoor.

Maar ik zit nu op school, en dan zit er een proxy tussen.. en dan krijg ik helemaal niets.

Dus ik dacht, laat ik alles eens scannen. dus ik heel mijn pc gescand met super anti spyware en met AGV. werden enkel wat tracking cookies gevonden (van die zelfde site's als dat CiD altijd opent). Toen heb ik het nog eens gescand.. en werd er niets meer gevonden door geen enkele virus of spyware scanner. Maar als ik thuis kom, en de popups komen weer terug. Wanneer ik dan weer scan zijn de tracking cookies er weer.

ik snap het niet meer..:(

ik heb een logje geplaats op de aangerade site hierboven, en ja hoor! Met de hulp van een deskundige is het probleem tot nu toe helemaal verdwenen.

En anders horen jullie vast wel weer van me!

Bedankt voor de moeite die jullie doen voor wildvreemde, ik waardeer dit zeer!:thumb:

Groetjes Roel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan