pop ups

• Onderwerp starter Onderwerp starter $ man
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
ik heb last van popups maar als ik mijn computer nou leeghaal en helemaal opnieuw installeer gaan de pop ups dan ook weg?

nee, installeer een popup killer, of zonealarm met pop upkiller

kijk voor progjes ff in de zoek functie van helpmij

nee
daar zijn speciale programmas voor.
zoek maar eens via google en je zult er velen vinden.

gewoon popup intypen.

mzzl

Wanneer je je computer formateert, dan is uiteraard alles weg.

Echter het zal niet weg blijven.
Hiervoor moet je de genoemde programma's installeren en ook nog regelmatig een update doen.

Om wat voor pop-ups gaat het hier eigenlijk, gewoon tijdens het surfen met Internet Explorer of anders?

Geplaatst door ibiza
is opera zoveel beter dan?

Zelf ben ik er mee begonnen na een tip op Helpmij. E.e.a. na een artikel in C't die de beveiliging van browsers en vooral van emailclients aan de kaak stelden. De meeste rotgeintjes zijn geschreven voor Outlook Express en Internet Explorer. Bill Gates valt niet alles te verwijten; op zicht zijn OE en IE namelijk prima en gebruiksvriendelijke programma's maar hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...
Mij bevalt Opera erg goed. Het ziet er goed uit maar dat is een kwestie van smaak. Het heeft een geïntegreerde emailclient, gebruik dus ook geen Outlook Express meer, het kan efficient meerdere webpagina's geopend hebben zonder dat het programma opnieuw gestart wordt. Heb totaal geen last van pop-ups, hoef daarvoor dus niet NOG een programma mee te laten draaien. Heb ook het idee dat ie pagina's sneller laadt. Erg fijn als je, net als ik, niet de luxe van breedband hebt. En het is nog gratis ook. Daarvoor moet je slechts een klein reclamebannertje accepteren. Die kun je tegen betaling weghalen.

Gewoon 's proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan