Pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hoi..

Ik heb een geocities site en ik maak dat met geocities pagebuilder dan kan je vanaf internet de site maken ....

Alleen als je het via internet opstart krijg je 2 pop-ups die je moet laten laden en dan komt het programma alleen de pop-ups komen niet dus ook de programma niet.

Ik heb een programma mywebsearch ofzo dan kan je cursors krijgen en smiley central zit er ook bij om emoticons in msn of mail te plaakken die bewegen...

Ik heb internet security en password manager en morton antivirus

groeten,
Rodney

Geplaatst door rodneypeugeot
Hoi..

Ik heb een geocities site en ik maak dat met geocities pagebuilder dan kan je vanaf internet de site maken ....

Alleen als je het via internet opstart krijg je 2 pop-ups die je moet laten laden en dan komt het programma alleen de pop-ups komen niet dus ook de programma niet.

Ik heb een programma mywebsearch ofzo dan kan je cursors krijgen en smiley central zit er ook bij om emoticons in msn of mail te plaakken die bewegen...

Ik heb internet security en password manager en morton antivirus

groeten,
Rodney

Interessant hoor. Heb je ook nog een vraag?

Ik weet alleen dat mywebsearch spyware is en als je er van af wilt lees dan het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

De pop-ups komen niet en bij andere mensen wel .... hij heeft het altijd gedaan bij mij maar nu niet meer

Geplaatst door rodneypeugeot
De pop-ups komen niet en bij andere mensen wel .... hij heeft het altijd gedaan bij mij maar nu niet meer

Dat zou met instellingen van Norton Internet Security te maken kunnen hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan