pop-ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoltan

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
44
Van het moment dat ik begin te internetten verschijnen er een boel pop - ups. Ik heb ad-aware en spybot laten scannen, maar dat bracht niks op. Ik heb wel onderaan de startbalk een balkje staan ~close~dat er niet hoort en ik weet niet wat het is en hoe het weg te krijgen, maar volgens mij is dat de boosdoener, want het verschijnt alleen als ik begin te surfen.
Weet er iemand raad?
 
Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.
 
Je kunt ook een firewall met ad-blocking gaan gebruiken. Ik gebruik zelf norton personal firewall.

MVG.

armand
 
Voor pop-ups gebruik ik de Google Toolbar. Maar als dit spyware is is het een ander verhaal
 
Er is ook nog een goed progje genaamd SpywareBlaster.
HIER te downlaoden.
(in eerste bericht)
 
Geplaatst door ~gijluiaard~
Maar als dit spyware is is het een ander verhaal

Inderdaad. En aangezien de vraagsteller ook last heeft van "een balkje dat er niet hoort", zal hier sprake zijn van spyware.
Dus Zoltan, volg het advies van Gezina op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan