POP3 auto forwarden naar gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

EPO

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
34
Ok dit is een beetje vage vraag maar ik zal het proberen uit te leggen.

Ik heb een email adres, bijvoorbeeld@bv.nl, en ik wilde alle emailtjes die naar dat email adres gaan automatisch laten fowarden naar een gmail account (kunnen andere mensen ook bij mail).

Dit kon helaas niet omdat het een alias was en ze konden alleen de hele pop3 postvak laten fowarden, maar dan krijg ik alles@bv.nl binnen.

Ik heb een pop3 account gekregen. Nu wil ik alleen nog steeds alle mailtjes laten door forwarden naar dat gmail account. Volgens mij kan het in outlook, binnen halen thuis met outlook en dan auto laten forwarden. Maar ik kan geen mail meer versturen via de smpt server van planet (SSL fout of e.d.). Ik heb ook geen toegang tot een andere smpt server...

OK voor degene die het verhaal een beetje snappen, heeft iemand een oplossing? Is ergens op i-net een site die een dienst levert om pop3 email auto te laten forwarden naar een andere adres (of iets dergelijks).
 
volgens mij moet je bij de i net aanbieder of op de server waar dat popmailadres op draait toch een forwarder in kunnen stellen?
nu kan dat ook bij normale consumenten adressen al
zo van alles met huppeldepup@enzo.nl naar zus@zo.nl
 
Ik krijg het pop3 email adres van een website. Daar zijn verschillende aliassen op aan gemaakt:

commissie1@bv.nl
commissie2@bv.nl
bijvoorbeeld@bv.nl
voorzitter@bv.nl

Zij zeggen dat als zij een forward instellen dat ik alle emailtjes op dat pop3 postvak binnen krijg (dus ook van commissie 1,2 en de voorzitter). Dus daarom moet ik eerst zelf de email binnen halen van bijvoorbeeld@bv.nl en dan pas kan ik gaan forwarden. Maar ja hoe doe ik dat als ik thuis geen email kan versturen via de smpt server van inet provider.

Het zou natuurlijk heel makkelijk zijn als ik op gmail pop3 accounts kan instellen, maar die functie bestaat helaas nog niet :(
 
*schop*

Heb nog steeds geen oplossing :(

Zit nu steeds handmatig alle mailtjes, die binnen komen op de pop3, te forwarden (via hotmail in outlook) naar het gmail account :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan