POP3 error outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdglef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
2
wie helpt mij aub?Kan geen email in meer binnen halen maar wel mailen zie foutmelding
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.hetnet.nl', Server: 'pop.hetnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Logon failure: account currently disabled.', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
 
Loop de instellingen die je van je provider hebt gekregen nog eens door en dan natuurlijk met name het wachtwoord. Heb je mogelijk ooit binnen webmail je ww veranderd? Heb je meerdere accounts?
 
Laatst bewerkt:
ik heb alles doorgelopen maar kan het helaas niets vinden,heb ook maar 1 account. Als ik mijn mail opstart dan blijft hij maar bezig met verefieren en vraagt wachtwoord maar hij herkent m'n wachtwoord niet
 
Ik blijf erop hameren; héb je ooit via webmail je wachtwoord ingesteld / veranderd?

Reden dat ik het vraag is het feit dat ik een keer iemand heb kunnen helpen met exact hetzelfde probleem, alle hardweare en sofftware leek goed, maar toch wilde het niet. Wat bleek, in een café tijdens vakantie had hij zijn wachtwoord veranderd binnen webmail, niet wetende dat dat precies hetzelfde wachtwoord is als thuis.............., alleen had íe het wachtwoord thuis op de pc niet veranderd na thuiskomst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan