Popcorn Hour A-110 Network

Status
Niet open voor verdere reacties.

leffo

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Kan iemand me helpen

Ik heb een Popcorn Hour A-110 Network Media Player gekocht.

Maar hoe kan ik van men pc naar men popcorn kan gaan (voor de films te bekijken dat op mijn pc staan te bekijken op mijn tv)

Ik denk dat het iets te maken geeft met streaming .

Maar weet niet hoe en weet met wat ik dat zou moeten doen.

help

Laatst bewerkt:
Dag Leffo,

Volgens mij kun je Popcorn het beste opnemen in je/nog aan te leggen netwerk, als t goed is zit er een lan-kaart in Popcorn?

Gr Ron

(probeer de volgende keer, om wellicht meer reacties te krijgen, je bericht te controleren op spelfouten/zinsopbouw/enz)

Dag Leffo,

Volgens mij kun je Popcorn het beste opnemen in je/nog aan te leggen netwerk, als t goed is zit er een lan-kaart in Popcorn?

Gr Ron

(probeer de volgende keer, om wellicht meer reacties te krijgen, je bericht te controleren op spelfouten/zinsopbouw/enz)

Zal eens proberen

Sorry maar kan er ook niet aan doen dat ik niet goed kan spellen hé ( zal men best doen )

Inderdaad zit in de Popcorn een netwerkkaart. Dus met de bijgeleverde kabel aansluiten op je router, daarna de handleiding volgen om e.e.a. in te stellen

p.s. probeer eerst eens om het te hebben over MIJN pc/tv i.p.v MEN, dat is namelijk Engels voor mannen....

Laatst bewerkt:
Inderdaad zit in de Popcorn een netwerkkaart. Dus met de bijgeleverde kabel aansluiten op je router, daarna de handleiding volgen om e.e.a. in te stellen

p.s. probeer eerst eens om het te hebben over MIJN pc/tv i.p.v MEN, dat is namelijk Engels voor mannen....

ok

ik heb geen handleiding ( ? )

net 3 sekontjes gegoogled maar niets kunnen vinden, ik weet nu wel dat 'ie alleen engelstalig bestaat. Misschien op de site van de fabrikant?

Een Engelstalige handleiding moet in principe toch geen probleem vormen? Anders geef je een linkje, dan komen we er wel uit.

Een Engelstalige handleiding moet in principe toch geen probleem vormen? Anders geef je een linkje, dan komen we er wel uit.

Hey Dillandarko!

Ik geloof dat je op mijn berichtje reageerd? (ik had een zoekactie gedaan voor Leffo)
Ook de engelstalige heb ik net zo gauw niet kunnen vinden, volgens mij wordt deze ook helemaal niet meegeleverd bij de A-110 (maf...)

Leffo: kun je aangeven wie de fabrikant is?

Iedere gebruiker kan reageren op berichten. Zo ik dus ook.

Maar wat heb je zelf eventueel al gevonden? Als je dat even post kunnen we je misschien sneller helpen. En 3 seconden zoeken met Google is niet heel veel...:rolleyes:

Maar wat heb je zelf eventueel al gevonden? Als je dat even post kunnen we je misschien sneller helpen. En 3 seconden zoeken met Google is niet heel veel...:rolleyes:

Ik kan wel films bekijken ma dan moet ik ze op een USB stik zetten en dan in mijn popcorn stekken.

dan gaat eender welke film ( eender welk formaat )

maar zou begod niet weten hoe ik dat rechtstreeks zou kunnen .

Howetjes, je begrijpt me verkeerd. Ik vind t erg fijn dat ook jij kan reageren, maar Leffo was de starter van deze topic. Dus dan is 3 seconden (bij wijze van...) best netjes toch?! ;)

Site fabrikant (product-info):
http://www.popcornhour.com/onlinest...g&task=info&item_id=10&main_id=0&category_id=

Quick start:
http://support.popcornhour.com/article.aspx?id=1055

ROHS, LVD and CE Certification:
http://support.popcornhour.com/article.aspx?ID=1052

Oh, sorry. Bleek even in de war te zijn tussen jullie tweeën...:o Ik merkte het net pas.

In de Quick Start handleiding kun je onder het kopje ''Media servers'' het meeste wel vinden.

Oh, sorry. Bleek even in de war te zijn tussen jullie tweeën...:o Ik merkte het net pas.

In de Quick Start handleiding kun je onder het kopje ''Media servers'' het meeste wel vinden.

Hebben we bij deze toch mooi samengewerkt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan