Popcorn Hour speelt geen films meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste,

Mijn Popcorn Hour A-400 speelt sinds een aantal weken geen films meer af, welke eerst wel moeiteloos afgespeeld werden.
Ik kies een film in het grafisch menu (waarna ik in het scherm kom waar o.a. de beschrijving van de film getoond wordt) en ik kies daarna rechts in beeld de button " afspelen " dan knippert het scherm ff heel snel en gebeurt er verder niets. Als ik deze button een aantal malen achter elkaar kies, krijg ik een grijs beeld met middenin een ronddraaiend voortgangssymbool en zit de mediaplayer muurvast. Hier kan ik hem alleen dan nog maar uit krijgen door de gehele mediaplayer spanningsvrij te maken.
Dit doet ie overigens in alle videoformaten. (AVI, DiVX, VIDEO)

Ook het installeren van een nieuwe firmware heeft niet mogen baten.

Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Alvast bedankt voor uw reactie \ advies !!

Mvrgr. Mark

Speel je de films af vanaf de interne schijf of over het netwerk? Als dat over het netwerk is, is dat dan bedraad of draadloos?

Je had deze topic al lopen van 2013 met dezelfde probleem, daar heb je je oplossing aan aangegeven.

Hieronder de citaat van je laatste bericht:
Het probleem was ineens opgelost nadat ik een nieuwe firmware update van Popcorn Hour geïnstalleerd had.

Bedankt voor jullie tips \ adviezen !!

Bedankt voor je snelle reactie !!
Ik speel de films vanaf de ingebouwde 4 Gb harddisk.

Hoi Jackall. Destijds draaide hij de films haperend af. Dat probleem was (zoals ik al in dat topic aangegeven heb) na een firmware update, verdwenen.
De storing die hij nu vertoond is dat hij geen enkele film af wil draaien. Dit ongeacht het videoformaat.....

Laatst bewerkt:
Ik heb de oplossing gevonden. Het probleem zat 'm in de Jukebox. Nadat ik alle filmgegevens had gewist en de Jukebox via Jukebox manager opnieuw op had laten zetten, starte hij elke film weer normaal op.

Wat nu nog niet juist functioneert is dat de externe geluidsuitgang niet syncroon loopt met het beeld en geluid van de tv. Weet iemand hier de oplossing voor?

Alvast bedankt !!

Gr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan