RichardB66
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 12 jul 2013
- Berichten
- 2
Hallo,
Ik heb sinds gisteren een TP-Link Gigabit 5 switch in netwerk opgenomen. Reden was de slechte performance van mijn Netgear NR3500V2 wifi router. Deze stond in kast nabij telefoon en tv. Het gevolg was dat wifi signaal na 2 meter zeer slecht werd. In tuin en op bovenverdieping geen signaal. Na ingebruikname van Switch en verplaatsen van wifi router naar een plek weg van telefoon en tv is wifi signaal prima. Mijn probleem is volgende: ik heb popcorn A110. Deze was voor de aansluiting van de switch gewoon zichtbaar in mijn netwerk. Nu echter niet meer. Wat moet ik doen om de Popcorn weer te kunnen sharen met mijn vaste PC en zichtbaar te krijgen in netwerk.
Opstelling is als volgt.
Ziggo signaal komt binnen op Ubee modem. Daarna heb ik switch geplaatst. Aan Switch hangt Philips TV, popcorn en kabel naar netgear WNR3500V2. Mijn vaste PC hangt aan de netgear WNR3500V2.
Bij voorbaat dank voor de reacties
Ik heb sinds gisteren een TP-Link Gigabit 5 switch in netwerk opgenomen. Reden was de slechte performance van mijn Netgear NR3500V2 wifi router. Deze stond in kast nabij telefoon en tv. Het gevolg was dat wifi signaal na 2 meter zeer slecht werd. In tuin en op bovenverdieping geen signaal. Na ingebruikname van Switch en verplaatsen van wifi router naar een plek weg van telefoon en tv is wifi signaal prima. Mijn probleem is volgende: ik heb popcorn A110. Deze was voor de aansluiting van de switch gewoon zichtbaar in mijn netwerk. Nu echter niet meer. Wat moet ik doen om de Popcorn weer te kunnen sharen met mijn vaste PC en zichtbaar te krijgen in netwerk.
Opstelling is als volgt.
Ziggo signaal komt binnen op Ubee modem. Daarna heb ik switch geplaatst. Aan Switch hangt Philips TV, popcorn en kabel naar netgear WNR3500V2. Mijn vaste PC hangt aan de netgear WNR3500V2.
Bij voorbaat dank voor de reacties
Laatst bewerkt: