zijderveld
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2006
Hoe krijg ik andere geluiden bij het progje 'poppeeper'?
Alvast bedankt voor evt. reacties
Alvast bedankt voor evt. reacties

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guus abc zei:Ik ken dat programma niet, maar je kunt eens kijken bij Spraak, geluid en geluidsapparaten, die je in het Configuratiescherm vindt.
Kies Geluiden en audioapparaten en ga naar het tabblad Geluiden.
Als Poppeeper in de lijst staat, selecteer je daar het geluid dat je wilt wijzigen en kies je in het vak daaronder een ander geluid.
Guus.
Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik persoonlijk geen ervaring met dat programma heb.zijderveld zei:Het is een programma dat aangeeft dat er nieuwe e-mail berichtn binnen zijn
Dan zou ik toch eens doen wat ik je in mijn vorige bericht aanraadde. De geluiden bij dat soort programma's regel je vaak daar.zijderveld zei:en daar heb ik één geluid bij (you've got mail) maar daar wilde ik wat anders hebben.
Guus abc zei:Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik persoonlijk geen ervaring met dat programma heb.Dan zou ik toch eens doen wat ik je in mijn vorige bericht aanraadde. De geluiden bij dat soort programma's regel je vaak daar.
Hieronder (links) zie je als voorbeeld de geluiden bij MSN Messenger.
Hoe je een ander geluid kiest heb ik hierboven al uitgelegd.
Als je geen geschikt geluid in die lijst vindt, moet je even zoeken waar Poppeeper zijn geluiden bewaart.
Omdat het hier meestal om wav-geluiden gaat, kun je het best even zoeken op *.wav.
Zoals je hieronder op het rechter plaatje kunt zien, kom je er dan snel achter waar een programma zijn geluiden heeft opgeslagen.
Nu moet je alleen nog een geschikt geluid vinden (keus genoeg op internet) en in die map plaatsen, waarna je het kunt instellen als meldingsgeluid.
![]()
Héél erg bedankt voor alle moeite en ik ga het proberen allemaal:thumb:
Guus.
Guus abc zei:Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik persoonlijk geen ervaring met dat programma heb.Dan zou ik toch eens doen wat ik je in mijn vorige bericht aanraadde. De geluiden bij dat soort programma's regel je vaak daar.
Hieronder (links) zie je als voorbeeld de geluiden bij MSN Messenger.
Hoe je een ander geluid kiest heb ik hierboven al uitgelegd.
Als je geen geschikt geluid in die lijst vindt, moet je even zoeken waar Poppeeper zijn geluiden bewaart.
Omdat het hier meestal om wav-geluiden gaat, kun je het best even zoeken op *.wav.
Zoals je hieronder op het rechter plaatje kunt zien, kom je er dan snel achter waar een programma zijn geluiden heeft opgeslagen.
Nu moet je alleen nog een geschikt geluid vinden (keus genoeg op internet) en in die map plaatsen, waarna je het kunt instellen als meldingsgeluid.
http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=30090&stc=1&d=
Ik heb inmiddels al even vlug gekeken, maar ik kan hier weer mee vooruit.
groetjes, Tineke
en nogmaals bedankt voor je snelle reactie!:D
1138786056
Guus.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.