Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zal je altijd hebben, paar dagen geen popup en zojuist verscheen die wel maar was ook gelijk weer weg.oke ik test mee
ach het is eigenlijk niet echt een héél groot probleem want je kan het altijd wegklikken.lol hier hetzelfde
zou er nou verder nieman hier meelezen die hetzelfde euvel heeft?
ik denk niet dat de boosdoener is, ik scan regelmatig ok met bitdefender en geen virussen te bekennen.volgens mij heb ik de boosdoener te pakken
vond deze op mijn computer: Trojan.Clicker.CM
zie ook: http://www.bitdefender.com/VIRUS-1000137-en--Trojan.Clicker.CM.html
die popup waar ik last van had verscheen alleen onderaan het aanmeldscherm van msn, heb deze ook al een tijdje niet meer gezien.ik heb tot op heden na het verwijderen geen popups meer gezien
hoor het graag als het werkelijk anders is
ik heb gisteren nog een onlinescan bitdefender en housecall uitgevoerd en niks gevonden.dat weet ik
en dat weet ik ook
maar ik zag hem nog wel
en aangezien deze trojan altijd in je temp internetfiles terecht komt
zou dat kunnen verklaren waarom je die popups dan weer een paar dagen niet ziet en dan weer wel
het is één van de meest verspreide (onschuldige) trojans op internet
en je temp files zijn temp he.
geeft nikshoi sorrie
heb om de een of andere reden niet gezien dat je nog gereageerd had
Ik ook al een tijdje niet meer, maar als het zo nu en dan weer 's verschijnt maak ik me niet druk over.Heb ook nog steeds geen nieuwe popups gezien.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.