popup aan windows live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ja zeg ik dus ook, was net van plan om opgelost onder dit draadje te zetten en toen was ie er weer.
irritant hoor.

Ik heb zojuist een tip gekregen van iemand.
als die banner weer verschijnt moet je het msn aanmeldscherm wegklikken(bij het kruisje) en een aantal keren herhalen, dat zou helpen.

Ik heb het nog niet kunnen testen maar die banner komt weer regelmatig tevoorschijn en dan test ik dat.

lol hier hetzelfde

zou er nou verder nieman hier meelezen die hetzelfde euvel heeft?

lol hier hetzelfde

zou er nou verder nieman hier meelezen die hetzelfde euvel heeft?
ach het is eigenlijk niet echt een héél groot probleem want je kan het altijd wegklikken.
Ik ben er al aan gewend.

volgens mij heb ik de boosdoener te pakken

vond deze op mijn computer: Trojan.Clicker.CM

zie ook: http://www.bitdefender.com/VIRUS-1000137-en--Trojan.Clicker.CM.html
ik denk niet dat de boosdoener is, ik scan regelmatig ok met bitdefender en geen virussen te bekennen.
Jij hebt toevallig een virus op je pc die ook popups verorzaakt maar ik denk dat je die popup bij msn niet kwijt bent.

overigens staat er op die site dat die popup verschijnt als je via IE sites bezoekt en dat gebeurd bij mij niet.

Laatst bewerkt:
ik heb tot op heden na het verwijderen geen popups meer gezien

hoor het graag als het werkelijk anders is

ik heb tot op heden na het verwijderen geen popups meer gezien

hoor het graag als het werkelijk anders is
die popup waar ik last van had verscheen alleen onderaan het aanmeldscherm van msn, heb deze ook al een tijdje niet meer gezien.

dat weet ik
en dat weet ik ook

maar ik zag hem nog wel

en aangezien deze trojan altijd in je temp internetfiles terecht komt
zou dat kunnen verklaren waarom je die popups dan weer een paar dagen niet ziet en dan weer wel

het is één van de meest verspreide (onschuldige) trojans op internet
en je temp files zijn temp he.

dat weet ik
en dat weet ik ook

maar ik zag hem nog wel

en aangezien deze trojan altijd in je temp internetfiles terecht komt
zou dat kunnen verklaren waarom je die popups dan weer een paar dagen niet ziet en dan weer wel

het is één van de meest verspreide (onschuldige) trojans op internet
en je temp files zijn temp he.
ik heb gisteren nog een onlinescan bitdefender en housecall uitgevoerd en niks gevonden.

Weet jij waar die trojan zich zou moeten bevinden?, dan zal ik 's checken, maar ja temp files verwijder ik elke dag.

hier staat dat die trojan in sommige norton files zitten, ik gebruik norton niet.
2e berichtje staat dat.

the trojan has injected some Norton files they will get deleted when you run the uninstaller. Because there are still leftovers when you uninstalled it via the normal way.

hoi sorrie
heb om de een of andere reden niet gezien dat je nog gereageerd had

ik heb nu geen idee meer waar ie zat

Norton heb ik ook niet.

Heb ook nog steeds geen nieuwe popups gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan