popup bij invoeren memorystick of sd-card

Status
Niet open voor verdere reacties.

dibro

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
94
Hallo allen, ik heb een raar probleem:
Normaal, als ik de memorystick in de usb stop, of als ik een sd-kaartje in de cardreader doe, opende zich een schermpje "wat wilt u dat windows doet". Bij de opties die ik kreeg zat altijd ook "een map openen en de bestanden weergeven".

Die optie is weg:shocked:

Ik krijg nu alleen nog "De afbeeldingen afdrukken", "Een diavoorstelling van de afbeeldingen maken", "Afbeeldingen naar een map kopieren" en "Overfor billeder":confused:...

Als ik gewoon via de verkenner of "Deze computer" naar desbetreffende drive ga, werkt deze gewoon.

Nu heb ik niet zó lang geleden software van HP geinstalleerd voor onze HP 1350 all-in-one.
Zou het daaraan kunnen liggen & heb ik die software écht nodig als ik wil printen/scannen?
Zoniet (als het daar niet aan kan liggen): wat is er mis?
 
Die HP software wordt vaak onnodig mee opgestart, terwijl je die pas nodig hebt als je daadwerkelijk gaat printen/scannen.

Ga eens via Start > uitvoeren > msconfig intypen > OK > tabblad Opstarten
Vink hier alles uit waar HP bijstaat > toepassen > OK
Opnieuw opstarten

Nu wordt de HP software pas opgestart als je een scan- of printopdracht geeft en zal iig je pc sneller opstarten.

Wie weet verhelpt het ook je kaartprobleem.
 
Die HP software wordt vaak onnodig mee opgestart, terwijl je die pas nodig hebt als je daadwerkelijk gaat printen/scannen.

Ga eens via Start > uitvoeren > msconfig intypen > OK > tabblad Opstarten
Vink hier alles uit waar HP bijstaat > toepassen > OK
Opnieuw opstarten

Nu wordt de HP software pas opgestart als je een scan- of printopdracht geeft en zal iig je pc sneller opstarten.

Wie weet verhelpt het ook je kaartprobleem.


Bedankt voor je reactie.

Nét geprobeerd, maar het helpt niet, helaas:(

Edith: ik krijg een hoop info voor m'n kiezen na msconfig, na het opnieuw starten... Nu was ik vroeger best goed in tekstverklaren op de lagere school, maar welke keuzes zijn het beste hier? (sorry, beetje ad hoc-vraagje)
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat schermpje over configuratie? Even een vinkje bij Dit bericht niet meer weergeven etc zetten en OK.

Wat dan je kaartprobleem dan veroorzaakt weet ik niet helaas...
 
Ik heb net de system-files laten "checken" via "system file checker" (geniale naam:D) van XP zelf... Het :rolleyes: probleempje blijft.
 
Kan je de kaart wel zien in deze computer?
als dat zo is, kun je met de rechtermuisknop op eigenschappen en dan bij een tabblad kun je aanvinken welke mogelijkheden het popup venster moet laten zien..

(als ik het goed heb)
 
Kan je de kaart wel zien in deze computer?
als dat zo is, kun je met de rechtermuisknop op eigenschappen en dan bij een tabblad kun je aanvinken welke mogelijkheden het popup venster moet laten zien..

(als ik het goed heb)

Dat heb ik nu geprobeerd... Je kunt daar idd vanalles aangeven maar het veranderd niets.
Ik heb nu de HP-software verwijderd & nu "popt" er niets meer open als ik het sd-kaartje in de lezer doe. Als ik de usb-stick aansluit krijg ik dezelfde pop-up als in m'n openingspost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan