popup blokkering

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertjezzzz

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
beste lezers

ik heb het volgende probleem
wanneer ik wil internet bankieren wordt het in log scherm tegen gehouden door een popup blokkering ik heb al alles uit gezet in windows xp maar toch blijft de blokkering ook heb ik alles als adaware spybot ed verwijderd wist niet of hier iets dergelijks in zat maar had geen succes
wie weet raad
mvrgrt bert

ik heb alles wat maar op een popup blokkering uit ziet verwijderd ben dus echt radeloos

bert

wat staat er bij Extra-->pop-upblokering-->instellingen van popupblokering -->optie filterniveau

Het is toch niet die grote creme balk van Windows zelf?

Kijk je firewall eens na bij de instellingen. Het kan zijn dat deze te kritisch is afgesteld.

Probeer eens het inlogscherm op te starten terwijl je de ctrl toets ingedrukt houdt

lieve rezers

nee niets helpt niet ctrl ingedrukt houden tijdens het aan klikken en er komt ook niet de balk van windows in beeld eigenlijk helemaal nooit zou eigenlijk wel moeten.
ik heb mijn eigen firewall al uit geschakeld gehad en ook die van windows uit geschakeld en ik zie ook niets reageren wanneer ik het inlog scherm indruk
zie alleen onderin het adres regel van'" popup=no""
wat wel gebeurd is dat het explorer scherm enige tijd bevriest er komt het zandloper in beeld ongeveer een minuut

echt hopeloos dus

Kijk eens op de site van de bank. Er zijn wel meer banken waarmee de mensen problemen hebben met inloggen.

Heb je wel geprobeerd wat gekky zei?
wat staat er bij Extra-->pop-upblokering-->instellingen van popupblokering -->optie filterniveau
Extra in de internet explorer dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan