popup box

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsojo

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Hallo allemaal,

Weet iemand hoe je een popup box met javascript kan maken? ik heb het niet over de alert(); functie maar een box die links onderin je scherm verschijnt.

Het liefste nog met een kruisje erbij.

Mvg Larsojo

nee, want ik had al gezegd dat ik niet de alert(); functie bedoel...

Je moet even specifieker met je vraag worden, met een popup kun je van alles bedoelen? Bedoel je gewoon een nieuw venster? Of wil je zoiets als Helpmij heeft op de homepagina?

nAq2KhG.png

Hoi larsojo,
  • Zit hier misschien iets bij? : Diverse Pop-up's
    (De positie van de pop-up valt altijd te regelen, en het al of niet vanzelf verschijnen ook)

Uit de "Diverse popup's" van hierboven kan je dan een aangepaste versie maken van de "vliegende confirm box 2", want dat is 'm in feite (het doorvliegen moet er alleen van af).

_________
PS: Als het de bedoeling is om Google-Ads in de wegklikbare popup te zetten, moet je nog even goed de Google-voorwaarden nalezen, want ik geloof dat dat niet mag.

Laatst bewerkt:
Uit de "Diverse popup's" van hierboven kan je dan een aangepaste versie maken van de "vliegende confirm box 2", want dat is 'm in feite (het doorvliegen moet er alleen van af).

_________
PS: Als het de bedoeling is om Google-Ads in de wegklikbare popup te zetten, moet je nog even goed de Google-voorwaarden nalezen, want ik geloof dat dat niet mag.

Jaaa dat is wat ik bedoel!

Alleen wil ik nog dat de vliegende box van onderen komt. Hoe doe ik dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan