• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

popup in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCTALK

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Beste mensen,

Onlangs hebben een aantal mensen mij geholpen met een popup, wat redelijk is gelukt.

Nu krijg ik nog een fout melding.

Wat ik graag zou willen is dat als er een 1,2 of een 3 wordt ingevult er een popup verschijnt (en dan voornamelijk als er een 2 wordt ingevult) dat er gevraagt wordt om de aanneemsom via een popup /userform, dit is gelukt
Vervolgens kun je dan het bedrag invullen, dit bedrag moet ie dan in rij 14 zetten of erachter in een variable lege cel. Want een 2 kan bovenin ingevult worden of halverwegen.

Maar dan komt de foutmelding, zouden jullie eens willen kijken. de Rest werkt.
Ik heb het voorbeeld bestand bijgesloten

Bekijk bijlage calc_nummering_version_1.09_test.xls

hoor graag jullie ideeen /of aanpassingen

groeten CvO

Ik krijg een foutmelding bij ingevuld, gevraagd en halverwege.

beste Snb

klopt, maar eigenlijk moet je het eerste userform overslaan daar kom ik wel uit. Hierin zit een verwijzing naar een andere vba die kruizen elkaar dat moet ik nog aanpassen.
het gaat om de popup die getoond wordt als je een status veranderd in bijv. 2, dan past de kleur zich aan en komt er een popup met de vraag naar de aanneemsom

hoor graag

gr CvO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan