Popup (statusbalk)

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Nu heb ik een speciaal popup schermpje gemaakt alleen nu is het de bedoeling dat de statusbalk van het popupje verdwijnen. Is er misschien een script als ik het op een pagina plaats en die weer word geopend in een popupscherm dat de statusbalk dus niet mee opent met het popup?

Alvast bedankt,

Hoi,

Ik weet niet wat jij onder een popup schermpje verstaat, maar meestal is dit een nieuw venster die je opent met window.open(...).

In die window.open(...) kan je allerlei dingen meegeven, aan of uit zetten, zoals maten, positie, een menubar, statusbar enz..

Zie uitleg

Als een balk er eenmaal staat kan je die niet zomaar weghalen, je kan hem alleen weglaten in een scherm die je zelf opent.

:)

Het gaat om een nieuw scherm wat opent jah,
Ik bekijk de link even, bedankt daarvoor. :thumb:

Is het ook mogelijk om alleen de tekst weg te laten uit de statusbalk, dus ook als de pagina aan het laden is? Dat kan ik niet echt halen uit de link.

Een statusbalk heet niet voor niks statusbalk :D

Dus je kan het niet veranderen tijdens het openen van dat nieuwe venster.

Maar je zou bijvoorbeeld gelijk bij het laden een lege string in de status kunnen laten zien. En dit zet je dus in de pagina die je in het nieuwe verster laadt.

PHP:
<body onload="this.status=''">

Ik denk alleen niet dat je kan voorkomen dat de status niet in je statusbalk te zien is :D

[edit] Statusbalk weglaten kan dus wel ;) [/edit]

Moet even kijken voor welke optie ik precies kies, een pagina zonder statusbar is ook weer niks, misschien toch maar even met zo een lege string proberen.

Thnx voor de hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan