popup???

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorg duitsman

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Berichten
48
Hallo,

Ik maak websites met flash maar heb een raar probleem na het installeren van sp2.

Mijn popups worden altijd in het midden uitgelijnd. Een script binnen flash regelt dit.

Na het instaleren van sp2 krijgen mijn popups een andere vorm dan ik aangeef. Ze worden over het hele hoogte van het scherm uitgelijnd en zijn nog maar een paar cm breed.

Weet iemand hoe dit komt of heb je hetzelfde probleem. Ligt het aan sp2?????.

kijk ff op www.trugindeted.nl
(geen website van mijn hand trouwens) Als je geen sp2 hebt geinstalleerd krijg je mooie popups. Iemand die sp2 heeft geinstalleerd krijgt die gekke popups te zien.

Help

groet jorg
www.flashwebdesign.nl
 
En wat, als er geen popups komen? (win 2000, alle sp's)
 
Geplaatst door Paul-RT
En wat, als er geen popups komen? (win 2000, alle sp's)

Moet je even op een link uit het menu klikken, bijvoorbeeld "Recepties" of "Optredens"

Hier ook WinXP SP2 en zelfde probleem idd.
 
ooooo

als je de site trugindeted nu bekijkt is het volgens mij opgelost alleen als je de beveiliging van xp erg hoog zet dan laad hij geen popups zien
 
Misschien handig als je vertelt wat je gedaan hebt om dit probleem op te lossen, voor andere mensen die tegen hetzelfde probleem aanlopen ?

Olav
 
oplossing

ten eerste lag het voor een deel aan de website. De in flash gebruikte scripts waren niet volledig. Voor al diegene die geen popups kunnen openen zet je beveiliging van internet op standaard. Het kan ook zijn dat je de automatische popupkiller van xp sp2 hebt aan staan.

Hopenlijk zijn jullie hier voldoende geinformeerd

Groet jorg duitsman
www.flashwebdesign.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan