• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

POPup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCTALK

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Beste Mensen

ik heb een excel form gemaakt waarin de nummering van de calculatie wordt bijgehouden en aan de hand van de gegevens die worden ingevult krijgt men een uniek nummer.

Nou zou ik wel willen dat als de gegevens zijn ingevult en er op verwerken geklikt is het nummer te zien is in een soort van popup scherm, kan dat en kan iemand mij daarbij helpen, ik hoor wel van jullie

dank u :thumb:

Voor een popup scherm gebruikt men in VBA een MsgBox, of toont men een zelf ontwikkelde userform.

Wigi

Voor een popup scherm gebruikt men in VBA een MsgBox, of toont men een zelf ontwikkelde userform.

Wigi

in het excel docment, gebruik ik een MsgBox, om fout meldingen weer te gegeven als men niet alles heeft ingevuld.
Maar ik krijg het niet voor elkaar om er een te gebruiken die gekoppeld is aan een cel
waarin het unieke nummer komt te staan.

Als iemand een code weet deze is welkom,

Wigi

trouwens dat idee met een userform is denk ikwel een idee, om nog een userform te maken en daar in het nummer weer te geven, ik ga weer ff knutselen

groeten

thks voor tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan