Popups en wordt gelinkt naar site van "schijfbewaker".

Status
Niet open voor verdere reacties.

rustie

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Er komen iedere keer popups, en een schermpje van windows dat het systeem niet optimaal werkt, en Schijfbewaker wordt aangeraden, moet ik dit doen?
Het duikt iedere keer weer op als ik internet.
bedankt

Snel uitgebreid gaan scannen op spyware en virussen!!

en zou ik die schijfbewaker wel of niet moeten installeren? Hij geeft iedere keer zo'n scherm daarvan van windows internet explorer

Nee, schijfbewaker niet installeren.

Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.

Topic verplaatst Internet providers --- Spyware problemen. Tevens de topic titel aangepast.

Het is niet mijn eigen pc, die van mijn moeder, morgen zal ik er weer naar kijken, maar wat zou er gebeuren als iemand al per ongeluk ja heeft geklikt?
Kunnen ze dan aan wachtwoorden of zo komen?

scan erdoor en er kwam een : dropper uit, deze weggehaald en het lijkt nu goed te gaan fijn bedankt

Popups en wordt gelinkt naar site van "schijfbewaker

Probeer het ook eens met superantispyware
superantispyware.com Gratis versie.
Ik hoor het wel

Bedankt, ik heb inmiddels zelf met hitman pro gedaan, dit leek ook gratis, er kwam ook daar wat uit, bij het eraf halen kwam een ander programma waarmee dat moest, is dat ook gratis??
bedankt

Bedankt, ik heb inmiddels zelf met hitman pro gedaan, dit leek ook gratis, er kwam ook daar wat uit, bij het eraf halen kwam een ander programma waarmee dat moest, is dat ook gratis??
bedankt

Welk prg? Ik werk nooit met Hitman Pro

Het kwam vanzelf erna:
spywareblaster, en spydoctor of zo geloof ik.

Popups en wordt gelinkt naar site van "schijfbewaker

probeer mijn oplossing maar en dan hoor ik het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan