Popups IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

johannetje2

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo! Ik heb sinds kort dat er allemaal websites door mijn beeld komen die worden geopend in IE terwijl ik Firefox gebruik! Ik vind dit echt IRRI! :evil: Want als ik in mijn broncode van mijn programma bezig ben, komen er opeens 4 sites in IE tevoorschijn!

Ik heb al bij de geinstalleerde programma's gekeken, Op virussen gescand, en bij processen gekeken, maar Helaas :( zonder resultaat! Wat nu?

Ik zou toch Superantispyware maar eens downloaden, updaten en laten scannen want je hebt op zeker rommel op je PC.

Ik heb nu dat programma geinstalleerd, en een scan gedaan. Nadat hij opnieuw op moest starten na het deleten van 50 bestanden, zette ik mijn virusscanner en dat programma weer aan met scannen. Ik zit lekker wat rond te neuzen op mijn forum en wat komt er? Niet weer hea :eek::confused: IE! :evil::evil::eek::eek:

[smallIMG]http://www.johannetje2.nl/Pictures/HELP!.jpg[/smallIMG]

Wat nu!?????!?!?! Ik wordt er laaiend gek van!

Laatst bewerkt door een moderator:
Die superantispyware is geen steek waard. Hij deed er niks mee! Zelfs na 20x scannen kreeg hij niks weg :shocked:

Nu heb ik Malware en die werkt! :thumb:

superantispyware is wel een steek waard en heeft zichzelf al regelmatig bewezen.
Dat het nu in dit geval niet lukt wil niet zeggen dat niet goed is.
Ook malwarebytes kan soms iets niet vinden of verwijderen.
De een vindt wel wat en de ander niet en viceversa.

een scan met beide progjes wordt daarom ook aanbevolen...

Goedemiddag,

Mij lijkt het dat je last hebt van spyware. Gebruik Spy-Bot, of Ad-Aware om het eraf te gooien. Verder kan het ook wel eens helpen om IE Explorer opnieuw te installeren zonder toolbars etc.

Succes Chiel

Goedemiddag,

Mij lijkt het dat je last hebt van spyware. Gebruik Spy-Bot, of Ad-Aware om het eraf te gooien. Verder kan het ook wel eens helpen om IE Explorer opnieuw te installeren zonder toolbars etc.

Succes Chiel

Zou je in het vervolg willen opletten?
Dan had je gezien dat dit al bekend was en dat het zelfs al opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan