haha je hebt gelijk. ik begrijp het absoluut niet!!
ik ben in fatsoenlijke sites gegaan hoor. zoals opleidingen, hotmail etc.
***Jeminee, spaar me als jij nog eens naar ondeugende sites gaat ook!
maar ja, dit zou niet iedereen lukken he! haha
***Nouwwwww je hebt het record nog niet verbroken hoor
ik heb gedaan wat je zei. nou die programma heeft 31 geinfecteerde objecten gevonden. tsjonge jonge hoe kan dit nou.
***Ahum, kuch. Welk programma heeft die 31 gevonden? Ewido? Zo ja doe dan wat met %%% door mij gemerkt is.
ik had die 3 scans gedaan en alles was ok en nu zijn ze er weer. ik ga nog steeds het internet op maar surf niet. zou het daardoor komen?
ze mogen me erg graag denk ik. ik hoef maar wat te doen en ze komen gezellig op visite.
*** Nou, mij mogen ze haten

Volgens mij is het bij jou net een soort laboratorium met allemaal pruttelende flesjes met virussen LOL
Als ik het goed begrijp, moet ik vanaf nu regelmatig de laptop scannen, de objecten die geinfecteerd zijn proberen te herstellen of verwijderen. De geinfecteerde objecten die in de quarantain ofzo staan gewoon met rust laten omdat ze niets meer kunnen doen. Thats it, of niet.
*** Ja.
tot slot heb ik laatste 2 vragen:
1) mag ik alleen maar in de veilige modus scannen en waarom?
*** Nee, dat hoeft niet altijd maar soms is het beter omdat je dan processen van Windows stillegt en ook stiekeme processen van trojans e.d.
2) de softwares die ik heb geinstalleerd. wat moet ik daarmee? gewoon laten staan?
de softwares die ik gedownload heb zijn: Ad-Aware, Spybot search en destroy, ewido security, spywareblazer en mw snap 3. en ik heb ook nog zelf norton antivirus 2005 geinstalleerd.
*** Ja. Niet alleen laten staan. Ook gebruiken!!!! Iedere week scannen.
Vergeet niet om de boel uptodate te houden.
MwSnap is bijzonder handig. Ga je nog wel waarderen.
nou heel erg bedankt voor je hulp.
*** Je bent nog niet van me af
ik denk dat het probleem wel opgelost is.
*** Dus niet.
Alleen het zal wel een tijdje duren voordat ik er helemaal van verlost ben.
***Het is de bedoeling dat je er er NU vanaf komt. Anders ben je een gevaar voor anderen.
Jeminee, alleen fatsoenlijke sites
%%%%
Schakel systeemherstel uit.
Sluit af en start op en ga in de veilige modus.
Scan opnieuw met Ewido. Als het goed is vindt deze nu niets meer.
Je besmette waarschijnlijk steeds weer opnieuw je pc.
Vergeet niet na afloop systeemherstel weer aan te zetten.