Popups verwijderen bij een .tk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
U weet wel, een hele rare lange naam voor een adres, kom laat ik een .tk aanvragen... maar sinds enkele maanden gooit .tk er een heel zwart veld voor een popup en een popafter...

Nu de vraag: zijn er scripts in de eigenlijke pagina te plakken om deze popups enz... te doen verdwijnen bij iedereen die de website bezoekt?

heat:rolleyes:

Vergeten, kijk je kan ook een scripje inplakken om de broncode te beveiligen, of om rechtsklikken tegen te gaan... zou hier toch ook iets voor moeten zijn?

heat:(

Je hebt zo'n gratis .tk domein?
Dan kan je er helaas niks aan doen. Vraag is al vaker voorgekomen op Helpmij.

Daar kan je prima wat aan doen. Ga naar je console op dottk en vink even het vakje uit dat je pop-ups wilt laten weergeven.

Ik heb ook een tk domein gehad. Dat je geen reclame wilt zien werkt wel, alleen wanneer je pageviews boven een bepaald aantal komen is het niet meer weg te krijgen.

Het is wel mogelijk zonder reclame!

Log in op www.dot.tk (MijnDot TK)

Klik in je persoonlijke menu op Dot TK Linker Promo. Kies disable, vervolges op Toepassen (ofzo)

Even wahten en het scherm is weg!!!

Kijk maar ff op de door mij aangemaakte TK:
www.msn-joren.tk

Geen reclame!

Geplaatst door Joren 007
Het is wel mogelijk zonder reclame!
..
Geen reclame!

Geplaatst door snabbi
Ik heb ook een tk domein gehad. Dat je geen reclame wilt zien werkt wel, alleen wanneer je pageviews boven een bepaald aantal komen is het niet meer weg te krijgen.
Dus wanneer je veel bezoekers krijgt niet meer :(

Popup vink je uit, die zwarte pagina is nieuw.. Kan voor zover ik weet (nog) niet uit.

Nou heb dat script in de site geplakt, maar de popups blijven gewoon???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan