popups verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Ik krijg de laatste tijd zo af en toe ineens popups op het bureaublad met iphone reklames etc. Nu zal dat hoogstwaarschijnlijk wel spyware zijn maar ik vind dat reuze irritant. Welk programma kan ik daar het beste voor draaien om die rommel te stoppen ?

Kijk ff hier is wel Engels maar werkt perfect,kom je er niet uit kom dan ff terug dan zal ik het je proberen uit te leggen.

Die popups blijven maar komen en malwarebytes vond wel wat maar het heeft nada geholpen.:shocked:

Popupblokkering inschakelen onder extra in je browser (IE8)

Popupblokkering inschakelen onder extra in je browser (IE8)

Maar wat dacht je ?
Dat ik dat niet gedaan zou hebben ?
Weet je, helaas maakt dat niets uit.
IE8 loopt hier om de regelmaat vast, evenals het systeem.
Ik heb eigenhandig het nodige uit het register verwijderd en dat heeft een enkel daagje geholpen maar het is weer bij het "oude". :p
Maakt niet uit, er is mee te leven , TOTDAT ik het zat wordt en de boel opnieuw doe. :thumb:
Altijd beter, alleen blijf je dan met vragen zitten, en dát is minder.
Windows 1.0 , 3.11 of win7 , problemen zullen er altijd wel blijven, een goede backup zal ook wel noodzaak blijven, en dat is maar goed ook. :thumb:
Conclusie: Formatteren lost bijna alle problemen op, maar helaas is het de weg van de minste weerstand.

Ik kreeg ze eerst ook maar nu niet meer,nu weet ik wel niet of dat gekomen is nadat ik SpywareBlaster had ge-update.

Weet je, er zijn zo veel proggies in omloop dat je door het bos de bomen niet meer ziet.
Nou zal er best zo af en toe een juweeltje tussen zitten maar om dat allemaal uit te zoeken is een heel gedoe, maar het merendeel, dát volstaat dus echt niet.
Het beste is dus om alles te formatteren en opnieuw in te richten.
Uiteindelijk is dát het ultieme middel om alle problemen op te lossen (behalve bootsector) .
(Ik heb het al meegemaakt dat de inhoud van de SATAdrivers op een floppy corrupt geraakt zijn) .:shocked:

Ik kreeg ze eerst ook maar nu niet meer,nu weet ik wel niet of dat gekomen is nadat ik SpywareBlaster had ge-update.

Ik denk niet dat dat er veel mee te maken heeft.
Maar je goede bedoeling is duidelijk, en dat maakt alles goed !
Soms is het al heel wat als je mensen überhaupt kan vertrouwen.
Maar gelukkig hebben de meeste mensen een positieve inslag. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan