porgramma icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Hallo..

Ik weet niet of deze vraag hier hoort, maar verder kon ik hem nergens plaatsen..
Maar ik heb op mijn Bureaublad een icoontje van Netwerkomgeving staan ( zie link). Ik wil hem gewoon niet meer op mijn bureaublad zien.. Hoe haal ik hem hier weg.. Heb al paar dingen geprobeerd maar het lukt niet..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Alvast bedankt :)

Bureaublad

Laatst bewerkt:
- Rechtsklikken op een 'lege' plek op je bureaublad;
- "Eigenschappen" kiezen;
- tabblad "Bureaublad";
- knop "Bureaublad aanpassen...";
- tabblad "Algemeen";
- vinkje voor "Netwerkomgeving" verwijderen;
- OK.

Ik had jouw antwoord nog niet gezien buffy, was zelfde tijd. Maar het leek mij een win98 achtergrond.

Lijkt me dat jouw oplossing ook voor 98 werkt? Dat was volgens mij nog ongeveer hetzelfde.

Ik wacht eerst af of jouw oplossing helpt, anders lijkt me een tweak programma een goede oplossing.:)

jaa.. het is een windows 98 ..
Sorry, ik had het in de beginpost moeten zetten..
Die van Buffy heb ik niet gevonden..
Zal wel omdat het Windows 98 is :)

hmm.. ik heb hem gedownload.. en unzipt..
Ik wil hem installeren, maar dan zie ik eerst dit:
'' Tweak ui should be run from the Control Panel, Would you like to install it now''..
Dus ik doe ja..
En dan krijg ik:
'' De schijf met de label Tweak UI is nu vereist.
Deze schijf wordt door de computerfabrikant geleverd''
En als ik op ''ok'' druk,, gebeurd er nu weer niks..
??

Hmm?? Vreemd, bij mij start hij gewoon op. Misschien omdat ik inmiddels 3 verschillende soorten tweaks heb? :o

Je hebt in configuratiescherm gewoon op tweakui geklikt?

Klik op het icoontje en druk op de Del-toets. Op de vraag of dat moet worden verwijderd klik je op OK.

Dennis.

Ja, daar ging het inderdaad om. Maar bij mijn weten is deze niet makkelijk te verwijderen, evenals de prullenbak.

@ DENNIS90.. Als ik dat probeer, komt er ''ping'' geluidje.. en verder helemaal niks.. Dus dat kan niet denk ik..

En dat ene plaatje wat Tanja1968 post, komt bij mij niet.. Ik heb even overal gekeken, maar niet gevonden.. Volgens mij doe ik iets fout,, maarja.. anders wil ik wel even een paar print screen posten, van wat ik zie..?

Geplaatst door Tanja1968
Ja, daar ging het inderdaad om. Maar bij mijn weten is deze niet makkelijk te verwijderen, evenals de prullenbak.
Ik schaam me kapot, dat icoontje(snelkoppeling) is natuurlijk niet door de gebruiker zelf geplaatst, en dan gaat volgens mijn beschrijving natuurlijk niet op. De TS moet jouw raad maar gaan opvolgen, tweaken dus. Sorry hoor. :o

Dennis.

Geplaatst door loc_dog
@ DENNIS90.. Als ik dat probeer, komt er ''ping'' geluidje.. en verder helemaal niks.. Dus dat kan niet denk ik..
Ik sla een flater, te snel je bericht gelezen. Sorry, volg maar het advies van Tanja.
Geplaatst door loc_dog

En dat ene plaatje wat Tanja1968 post, komt bij mij niet.. Ik heb even overal gekeken, maar niet gevonden.. Volgens mij doe ik iets fout,, maarja.. anders wil ik wel even een paar print screen posten, van wat ik zie..?
Kun je wel doen.

Dennis.

:D Zonnesteekje opgelopen. kan gebeuren hoor Dennis, niets aan de hand.

Blijf het vreemd vinden dat het tweakui programma bij TS niet gewoon start.

Geplaatst door loc_dog
hmm.. ik heb hem gedownload.. en unzipt..
Ik wil hem installeren, maar dan zie ik eerst dit:
'' Tweak ui should be run from the Control Panel, Would you like to install it now''..
Dus ik doe ja..
En dan krijg ik:
'' De schijf met de label Tweak UI is nu vereist.
Deze schijf wordt door de computerfabrikant geleverd''
En als ik op ''ok'' druk,, gebeurd er nu weer niks..
??

Ik heb de tweak in een map gestopt, unzipped en krijg dezelfde vraag.
Bij de 2e vraag klik ik " bladeren" en verwijs ik naar de map waar de tweak staat.
Dan gaat het bij ok prima.

Dan naar control panel, tweak starten, desktop, vinkje netwerk omgeving weghalen, ok, en ok op de vraag.
Herstarten en voila, icoontje pleite.

hmm. ik was bezig met de print screens :)
Maar ik probeer maar eerst even wat jij hebt gedaan..
Ik had ze namelijk gewoon los op bureaublad staan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan